18 kwietnia 2002 - Warszawa, ul. Emilii Plater. Z zamówienia na 165 15-metrowych solarisów przez cały 2001 rok dostarczono 150 sztuk. Pozostałe 15 deskorolek weszło do ruchu w kwietniu 2002 roku. W miesiącu tym dostarczono również ostatnią transzę z setki przegubowych MAN-ów. Dokonał się dzięki temu gwałtowny skok jakościowy w warszawskiej komunikacji - w ciągu jednego roku niemal 25% taboru zaczęły stanowić nowe niskopodłogowe pojazdy. Ubocznym skutkiem tego kroku był brak dostaw nowego taboru przez kolejne 4 lata.Warszawa, ul. Emilii Plater. Z zamówienia na 165 15-metrowych solarisów przez cały 2001 rok dostarczono 150 sztuk. Pozostałe 15 deskorolek weszło do ruchu w kwietniu 2002 roku. W miesiącu tym dostarczono również ostatnią transzę z setki przegubowych MAN-ów. Dokonał się dzięki temu gwałtowny skok jakościowy w warszawskiej komunikacji - w ciągu jednego roku niemal 25% taboru zaczęły stanowić nowe niskopodłogowe pojazdy. Ubocznym skutkiem tego kroku był brak dostaw nowego taboru przez kolejne 4 lata. Autor: straszny
Komentarze: 2
18 lipca 2004 - Warszawa, pętla Żerań FSO. Solaris odpoczywa po dość długim kółku. Linia 145 zaczyna swą trasę na Żeraniu. Potem przejeżdża przez Bródno i Targówek, aby na chwilę opuścić Warszawę i wjechać do Ząbek. Do Warszawy wraca bardzo szybko - przejeżdża przez Kawęczyn i Grochów do pętli Wiatraczna. Obsługę linii zapewniają obydwie prawobrzeżne zajezdnie: Stalowa i Ostrobramska.Warszawa, pętla Żerań FSO. Solaris odpoczywa po dość długim kółku. Linia 145 zaczyna swą trasę na Żeraniu. Potem przejeżdża przez Bródno i Targówek, aby na chwilę opuścić Warszawę i wjechać do Ząbek. Do Warszawy wraca bardzo szybko - przejeżdża przez Kawęczyn i Grochów do pętli Wiatraczna. Obsługę linii zapewniają obydwie prawobrzeżne zajezdnie: Stalowa i Ostrobramska. Autor: NadzórRuchu
Komentarze: 12
17 października 2004 - Warszawa, ulica Wiatraczna.Warszawa, ulica Wiatraczna. Autor: Simon
23 kwietnia 2005 - Ul. Łukowska. Solara po ruszeniu z pętli dojeżdża do pierwszego przystanku na swojej trasie. Ul. Łukowska. Solara po ruszeniu z pętli dojeżdża do pierwszego przystanku na swojej trasie. Autor: RedBull
22 września 2012 - Warszawa, teren zakładu ORT. Trzy pojazdy MZA za jednym razem :D Tytułowy wóz przeszedł metamorfozę, zarówno jak i zewnątrz, jak i wewnątrz, oraz zmienił swój dom przez ostatnie 7 lat, kiedy to po raz ostatni został uwieczniony na zdjęciu, które teraz poprzedza moją fotografię. Swoją drogą nie sądziłem, że 11. letni autobus, może mieć tak mało zdjęć na TWB, zważywszy na fakt, że wiele młodszych autobusów ma już ich po kilkanaście. Wracając do tematu - jak widać "deskorolka" jest po nowemu a w środku posiada nową, warszawską tapicerkę, oko się cieszy. W dodatku we wnętrzu tej Solarki unosił się miły zapach świeżości. Tym samym komfort podróży jest o niebo lepszy. Brawa dla Panów z warsztatu!Warszawa, teren zakładu ORT. Trzy pojazdy MZA za jednym razem :D Tytułowy wóz przeszedł metamorfozę, zarówno jak i zewnątrz, jak i wewnątrz, oraz zmienił swój dom przez ostatnie 7 lat, kiedy to po raz ostatni został uwieczniony na zdjęciu, które teraz poprzedza moją fotografię. Swoją drogą nie sądziłem, że 11. letni autobus, może mieć tak mało zdjęć na TWB, zważywszy na fakt, że wiele młodszych autobusów ma już ich po kilkanaście. Wracając do tematu - jak widać \"deskorolka\" jest po nowemu a w środku posiada nową, warszawską tapicerkę, oko się cieszy. W dodatku we wnętrzu tej Solarki unosił się miły zapach świeżości. Tym samym komfort podróży jest o niebo lepszy. Brawa dla Panów z warsztatu! Autor: fieldy
12 stycznia 2017 - Falenty, al. Krakowska. Częsty zestaw na tej trasie toczy się niemal pustą arterią w kierunku Janek. Odkąd oddana została do użytku Trasa S8, korki w Raszynie i przylegających miejscowościach są już wspomnieniem.Falenty, al. Krakowska. Częsty zestaw na tej trasie toczy się niemal pustą arterią w kierunku Janek. Odkąd oddana została do użytku Trasa S8, korki w Raszynie i przylegających miejscowościach są już wspomnieniem. Autor: ZaciszaniN
Komentarze: 8
28 października 2017 - Warszawa, ul. Żeromskiego. W weekend poprzedzający akcję cmentarną niektóre linie obsługiwane zwyczajowo przez wozy przegubowe zostały zdominowane przez krótszy tabor.Warszawa, ul. Żeromskiego. W weekend poprzedzający akcję cmentarną niektóre linie obsługiwane zwyczajowo przez wozy przegubowe zostały zdominowane przez krótszy tabor. Autor: ZaciszaniN