Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ja też był bym za tym, żeby rozwijać sieć trolejbusową. Baterie trakcyjne co kilka lat i tak będzie trzeba wymieniać. A tak na marginesie ciekawe na ile km w rzeczywistości wystarczą baterie litowo-jonowe w tych dwóch ST12M, które mają być dostarczone do końca marca 2015 i jak długo się będą ładowały.
Wypadałoby je przetestować, ale u nas proces inwestycyjny wygląda trochę inaczej: rzucamy niesprawdzony pomysł, później trzeba wyszarpać kasę unijną, wykorzystać, a na końcu się zastanawiamy, czy to w ogóle ma sens. Z reguły kończy się to ręką w nocniku jak w przypadku e-biletu, czy tristara. I co gorsze żadnych wniosków się z tych porażek nie wyciąga...
Ja tam tego tristara bym tak pesymistycznie nie oceniał, w końcu jeszcze w 100% go nie uruchomili. Może coś tam się jeszcze zmieni na lepsze.
ZDiZ przede wszystkim nie ma narzędzi żeby wymóc na Wykonawcy pewnych rozwiązań więc ja z kolei jestem sceptyczny.