Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
no właśnie koledzy mi to samo mówili...podobno to sprawka nowego zarządu...Zapewne ich kursy komfortu zostaną zlikwidowane albo my je przejmiemy wraz z wysoko pokładowymi autobusami...
oki postaram się ale wiesz to było jużpo 18 a tak dlatego lampa bo na szybko wiesz pasażerowie w autobusie a kierownik poszedł bawić się aparatem poza tym mialem 20 min spóźnienia...więć to była chwila ale będę pamietał dzięki
Ty do Bydgoszczy wracałeś?
Osatnio PKS Płock dał takiego DABa na linie Przemyśl-Władysławowo
Bydgoszcz nie za bardzo ma czym przejąc tych kursów bo po ostatnich zakupach autobusów turystycznych sprzedali kilka innych staszych
no to właśnie dlatego mówie, że powinni odkupić od nich te 3 Lion's Coach i 2 InterCentury a z PRzemyśla by się zrezygnowało albo kupiło jeszcze ich Gemini. Sądzę, że było by rozsądnie.
Bydgoszcz na 100% nie będzie obsługiwała kursów które nie dojeżdżają do Bydgoszczy Nakła albo Świecia, chyba ze by kupili odrazu cały PKS Płock razem z zapleczem technicznym w sumie dobry pomysł, po co firma ma wpaść w ręce zagranicznych firm jak np. Veolia
no właśnie lepiej żeby z nim stało się to samo co z Nakłem i Świeciem, żeby stało się naszą placówką...
dawno dawno temu na forum www.pksbydgoszcz.pl już ktoś pisał o tym ze Bydgoszcz połknie Płock i chyba Grudziądz
nie pamietasz może ale kiedyś już przez 2 dni mieliśmy Inowrocław ale nagle znalazł się inwestor co wpłacił pieniądzę i spowrotem wykupił dla Inowrocławia...
a kiedy to było? nic o tym nie wiem. pks powinien zacząć działać, jak veolia wykupi Grudziądz + Inowrocław + Chojnice (Toruń już wykupili) to będzie już za późno i zniszczą Bydgoszcz.
masz rację to było dokładnie w zeszłym roku...jak będziesz miał okazję pogadaj z jakimś kierowcą z Inowrocławia
@ikarusjelcz - prosze nie załamuj mnie Veolia i Chojnice jak to "Dnia 8 lipca (2005) Wojewoda Pomorski podpisał umowę prywatyzacyjną PKS Chojnice. Zawiązana została spółka :Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Chojnice Spółka z o.o." z udziałem Skarbu Państwa – 49 % oraz warszawskiej firmy BLUE LINE- 51 %. Firma BLUE LINE zobowiązała się wnieść spore nakłady inwestycyjne, co widać już obecnie w postaci nowego taboru."