Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Massachusetts Bay Transportation Authority/

Neoplan DMA-460LF #1101

16 kwietnia 2008 - Boston, Tide Street. 1101 na SL2 wraca do South Station po zrobieniu kółeczka wokół Design Center widocznego w tle.
Autor: geosunday
cenzoredytor

Neoplan DMA-460LF #1103

16 kwietnia 2008 - Boston, Northern Avenue przy Tide Street. SL1 odłączylo się od braci obierając drogę na lotnisko. SL2 i SL3 jadą razem do Drydock Avenue, po czym SL2 kieruje się do krańca Marine Industrial Park, a SL3 do krańca City Point. W tle jakiś złom marynarki.
Autor: geosunday
cenzoredytor
Komentarze: 1

19 kwietnia 2008 - Boston, Silver Line Way. W weekend SL1 jeździ co 12 minut, a SL2 co 30 minut. O koordynacji, oczywiście można zapomnieć.
Autor: geosunday
cenzoredytor
21 stycznia 2015 - Boston, Drydock Ave. Pojazdy linii SL2 świeciły w dniu mej wizyty przeraźliwymi pustkami. Być może wiosną czy latem portowe rewiry znajdują więcej amatorów, zwłaszcza w okresie przybicia statków wycieczkowych, ale tu kurusjące co 10-15 min. przegubowe wozy były zdecydowanym przerostem podaży nad popytem. Zreszta drugą z linii gazo-trolejbusu obsługujących port (SL3) została już zlikwidowana.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Neoplan DMA-460LF #1104

26 września 2018 - Boston (USA), Silver Line Way. Przełączanie napędu z elektrycznego na spalinowy trwa chwilę dłużej niż standardowy postój na przystanku i wiąże się z wyłączeniem silnika i innymi niepokojącymi dla laika odgłosami, dlatego pasażerowie są uspokajani komunikatem głosowymi informującym o trwającej właśnie operacji i rychłej kontynuacji podróży.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

Neoplan DMA-460LF #1108

23 stycznia 2013 - Boston, stacja Courthouse - położona mniej więcej w połowie liczącego ~2,5 km trolejbusowego tunelu.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Neoplan DMA-460LF #1109

23 stycznia 2013 - Boston, 'stacja podziemnego trolejbusu' Courthouse.
Po co wydawać biliony na metro czy szybkie tramwaje, skoro można wpuścić pod ziemię trolejbusy, który potem nad ziemią będą sobie jechały z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury ulicznej? Tak demagogicznie można opisać to zdjęcie. Niestety trolejbusowo-autobusowa sieć BRT funckjonująca we wschodnim Bostonie stanowi raczej antyreklamę takich rozwiązań. W tunelu obowiązuje ograniczenie do 15 km/h; na odcinku naziemnym wozy co chwilę przystają na jakichś stopach czy pod szlabanami, a eksploatowany tabor dosyć kiepsko się nadaje do szybkiego przewozu dużych mas pasażerów.

Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 4

Neoplan DMA-460LF #1110

16 kwietnia 2008 - Boston, Marine Industrial Park. Brakowało kilkanaście sekund aby samolot się załapał w kadr. Nad tym miejscem prowadzi korytarz do lądowania na lotnisku Logan.
Autor: geosunday
cenzoredytor
Komentarze: 1

16 kwietnia 2008 - Boston, Dry Dock Avenue. Hybydowy Neoplan zaraz zatrzyma się na pętli Marine Industrial Park.
Autor: geosunday
cenzoredytor
Komentarze: 3

20 stycznia 2013 - Boston, Logan Airport, Terminal C. Linia SL1 po wyjechaniu z tunelu BRT opuszcza pałąki, wjeżdża znów pod ziemię do tunelu autostradowego pod portowym kanałem, i dociera do głównego portu lotniczego, gdzie wykonuje kryterium zaliczając wszytskie terminale.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
26 września 2018 - Boston (USA), Silver Line Way. Hybryda dojeżdża do przystanku gdzie nastąpi zmiana zasilania z elektrycznego na spalinowy.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

Neoplan DMA-460LF #1113

22 stycznia 2013 - Boston, stacja World Trade Center. Jedna z wielu atrakcji bostońskiej komunikacji - trasa szybkiego gazo-trolejbusu, łącząca Dworzec Południowy (główny) z portem lotniczym (linia SL1) i portem (SL2). Pierwsze 2,5 km pojazdy obu linii pokonują pod ziemią, w trybie trolejbusowym.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Neoplan DMA-460LF #1114

19 kwietnia 2008 - Boston, Silver Line Way. Neoplan pod drutem przejeżdza pod World Trade Center.
Autor: geosunday
cenzoredytor
23 stycznia 2013 - Boston, South Station.
Kraniec linii szybkiego gazo-trolejbusu pod dworcem południowym, pełniącym funkcję głównej bostońskiej stacji kolejowej. Jak widać można tu dokonać wielotrakcyjnych przesiadek - na autobusy miejskie i międzymiastowe, pociągi lokalne i dalekobieżne, a także czerwoną linię metra.

Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Neoplan DMA-460LF #1119

21 stycznia 2013 - Boston, Silver Line Way. Pojazdy linii srebrnej jadące w stronę centrum wyłączają tu zasilanie gazowe i podpinają się pod sieć trakcyjną.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Neoplan DMA-460LF #1120

21 stycznia 2013 - Boston, Black Falcon Ave. Linia SL2 na końcowym odcinku robi kryterium uliczne dookoła starej portowej zabudowy.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Neoplan DMA-460LF #1121

16 kwietnia 2008 - Boston, Silver Line Way (widoczna na opcji "satellite"). Wsiadając na Lotnisku w srebrną linie docieramy przez Tunel im. Ted Williams do przystanku "Silver Line Way." Tutaj spotykają się trzy srebrne linie: SL1, SL2, i SL3 obsługiwane hybrydami trolejbusowo-autobusowymi. Na wspólnym odcinku między South Station a Silver Line Way pojazdy jezdzą podłączone do trakcji. Na tym przystanku następuje odłączenie od sieci i włączenie silnika dieslowego, po czym linie rozchodzą się w trzech kierunkach.
Autor: geosunday
cenzoredytor
Komentarze: 3

Neoplan DMA-460LF #1124

16 kwietnia 2008 - Boston, Dry Dock Avenue. Neoplan na SL2 kieruje się do Marine Industrial Park.
Autor: geosunday
cenzoredytor
16 kwietnia 2008 - Boston, East 1st Street. Tutaj kończy SL3; kraniec "City Point."
Autor: geosunday
cenzoredytor
Komentarze: 2

Neoplan DMA-460LF #1125

22 stycznia 2013 - Boston, stacja World Trade Center. Widok na wylot z tunelu trolejbusowego BRT.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Neoplan DMA-460LF #1126

21 stycznia 2013 - Boston. Spojrzenie z bliska na sekcję B gazo-trolejbusu. Widzimy tu słowianskie komponenty firm Škoda, Lekov i ESKO, a także zajmująca zdecydowanie za dużo miejsca komorę silnika. Przez okno moża też dostrzec półki bagażowe, zamontowane z myślą o pasażerach linii SL1 do portu lotniczego.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

26 września 2018 - Boston (USA), Congress Street. Dalsza część trasy pokonywana jest już przy użyciu silnika spalinowego.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

Neoplan DMA-460LF #1127

19 kwietnia 2008 - Boston, D Street i Silver Line Way. SL1 przecina ulicę D i zaraz wjedzie w tunel.
Autor: geosunday
cenzoredytor
26 września 2018 - Boston (USA), Silver Line. Od 2004 roku Boston ma też drugi system trolejbusowy czyli Linię Srebrną. Sieć trakcyjna rozwieszona jest w tunelu, w którym zlokalizowano trzy przystanki.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Neoplan DMA-460LF #1129

19 kwietnia 2008 - Boston, Congress Street. Aby wjechać w tunel prowadzący do South Station, najpierw trzeba zrobić kółeczko wokół World Trade Center.
Autor: geosunday
cenzoredytor
Komentarze: 2

Neoplan DMA-460LF #1132

19 kwietnia 2008 - Boston, Silver Line Way (widoczna na opcji "satellite"). Tym razem widzimy jak pojazdy podlączają się do sieci. Pałki działają automatycznie, potem pracownik MBTA siedzący w budzie (widocznej na poprzednim zdjęciu) "dokręca" liny w widocznych pudłach.
Autor: geosunday
cenzoredytor
Komentarze: 1

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: