Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Škoda 9TrH27 #86

Detale

NazwaŠkoda 9TrH27
(Škoda) (Škoda 2 AL 2943 rN 115kW/156HP) 24/70 [2-2-2 or 2-0-2] (1979-1981)
VIN7533
Numer zabudowy
Wyprodukowany1980
Zezłomowany2015
Właściciele
19802015РЕАТ Рівне
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1980201586 / РЕАТ Рівне

Zdjęcia

24 grudnia 2007 - Równe, ul. Soborna. Škoda na przystanku pod Uniwermagiem.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
11 stycznia 2009 - Równe, ul. Sahajdacznego.
Autor: franekg

11 stycznia 2009 - Równe, Jana z Kolna rówieńskiej sieci trolejbusowej, czyli pętla Stadion Żużlowy. Dziewiątka. Ale nie byle jaka, bo wiśniowa. A o takiej jest piosenka. Вишнёвая Девятка :)
Autor: franekg

2 czerwca 2010 - Rivne. Soborna str. Route №1
Autor: TFA

15 lipca 2014 - Równe, ul. Dubeńska, pętla Bojarka. Dla mnie to niesamowite że w 2014 r. można zobaczyć taki trolejbus 9Tr, wejść do środka, przejechać się. Z Warszawy wycofano je przecież 41 lat temu, w 1973 r., a z Lublina 34 lata temu - w 1980 r. Tutaj wtedy dostarczano jeszcze nowe pojazdy tego typu.
Autor: Jacek Pudło
edytor
15 lipca 2014 - Równe, ul. Dubeńska, pętla Bojarka. Dopiero na zdjęciu z bliska widać, jaki był wówczas stan tych pojazdów. Wóz 086 skasowano w 2015 r. Jeśli chodzi o stan wozu, przede wszystkim oryginalna karoseria, w ostatnich latach na pewno nie demontowana do naprawy głównej, pokryta jest licznymi warstwami farby i szpachli. Szpachla jak i farba pęka i odłazi od karoserii. Stara, licząca wiele lat uszczelka szyby przedniej jest spękana i sparciała. Zderzak i maska po kolizjach były wiele lat wyklepywane młotkiem, przez co wyglądają jak solidnie potłuczone. Na harmonijce drzwi widoczne dorobione osłony. Fabrycznie w tych wozach brakowało zabezpieczenia między płatami drzwi. Znam co najmniej jeden przypadek wynikłego z tłoku nieodwracalnego przycięcia palca u pasażera. To musiało boleć.
Autor: Jacek Pudło
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: