Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa | Jelcz M11 (Jelcz) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 30/100 [2-2-2] (1984-1990) | |
VIN | SUJM1119871785 | |
Numer zabudowy | ||
Wyprodukowany | 1987 | |
Zezłomowany | 2002 | |
Właściciele | ||
1987 | 1989 | WPKM Zielona Góra |
1989 | 1991 | MPK Nowa Sól |
1991 | 1995 | MZK Nowa Sól |
1995 | 2002 | PKS Nowa Sól |
Numery rejestracyjne | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Tablice rejestracyjne |
1987 | 2002 | ZGB 241D |
Numery taborowe | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Numery taborowe |
1987 | 1989 | 461 / WPKM Zielona Góra |
1989 | 1989 | 461 / MPK Nowa Sól |
1989 | 1991 | 12 / MPK Nowa Sól |
1991 | 1991 | 12 / MZK Nowa Sól |
1991 | 1995 | 5 / MZK Nowa Sól |
1995 | 1996 | 5 / PKS Nowa Sól |
1996 | 2002 | Z70038 / PKS Nowa Sól |
Inne informacje | ||
Autobus jeździł w: (1987-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól. (1989-1991) MPK Nowa Sól. (1991-1995) MZK Nowa Sól. (1995-2002) PPKS Nowa Sól. (24.06.1987) Przyjęty na stan WPKM jako Jelcz/IK M-11. Przybył z: JZS Jelcz-Laskowice. VIN fabryczny: 0494. Numer silnika: 100787/108. (29.06.1987) Data pierwszej rejestracji. Przydział: (1987-1989) O/Nowa Sól. (30.06.1989) Przekazany do: MPK Nowa Sól. Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól. Przydział w MPK, MZK i PPKS: (1989-2002) Nowa Sól. (Ok. 1990 Zmiana numeru VIN, na numer: 1750. (1995) Przekazany w użytkowanie PPKS Nowa Sól. (07.08.1996) Zakupiony przez PPKS Nowa Sól w wyniku przetargu. (Ok. 1999) Kosmetyka nadwozia. (2000) Zmiana numeru VIN, na numer: SUJM1119871785. (04.2002) Ostatni raz widziany w trakcie kasacji na zajezdni PPKS Nowa Sól. (29.05.2002) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie. Autobus przekazano z MZK Nowa Sól do użytkowania w PPKS Nowa Sól, a później zakupiony przez PPKS Nowa Sól poprzez przetarg nieograniczony zorganizowany przez Miasto Nowa Sól, jako likwidator MZK Nowa Sól. |