Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


MAN NL326 Lion`s City 12E #2808

Detale

NazwaMAN NL326 Lion`s City 12E
(MAN) MAN 12C/MAN Lion`s City (2016) (Scania MG 4115-1 001 B01 ) [2-2-0, 2-2-2]
VINWMA12CZZ3PF020822
Numer zabudowy12CR758
Wyprodukowany2023
Zezłomowany
Właściciele
2023GAiT Gdańsk
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2023GD 4J094
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20232808 / GAiT Gdańsk
Inne informacje
Data pierwszej rejestracji: 03.10.2023

Zdjęcia

4 listopada 2023 - Gdańsk, ul. Andruszkiewicza.
Autor: Karol Woźniak
edytor
4 listopada 2023 - Gdańsk, ul. Toruńska.
Autor: Karol Woźniak
edytor
4 listopada 2023 - Gdańsk, ul. Wałowa.
Autor: Karol Woźniak
edytor
4 listopada 2023 - Gdańsk, ul. ks. Popiełuszki.
Autor: Karol Woźniak
edytor
Komentarze: 7

18 listopada 2023 - Gdańsk, rondo Pana Cogito. Wydaje mi się, że gdańskie elektryki pracują ciszej od naszych, a dodatkowo posiadają więcej miejsca z racji leżącego silnika. No i pozdrawiam panią za kółkiem. :)
Autor: Łukasz Banasiak

Komentarze: 4

15 lutego 2024 - Gdańsk, ul. Stryjewskiego. Gdańskie elektryki już chyba okrzepły. Przeanalizowałem ich przebieg służb w dniu 13.02.2024 r., czyli w dość standardowy dzień szkolny, we wtorek, przy temperaturze zewnętrznej około 5°C. Na trasę wyjechało 17 wozów z 18 posiadanych (nie jeździł jedynie wóz 2813) - bardzo dobry wskaźnik gotowości do ruchu. Jeden z przegubowych elektryków (2553) wykonał zadanie typu półtorak (5:00-18:00), drugi (2548) wykonał poranny dodatek + całą drugą zmianę, a wszystkie pozostałe były na służbach dwuzmianowych i wykonały je w całości. Najdłuższy dystans pokonał tego dnia wóz 2812 na zadaniu 189/2+289/2 - aż 323 km. Średnie dzienne przebiegi wyniosły:
- elektryki 12-metrowe: 289,7 km
- elektryki 18-metrowe: 236,9 km
- wszystkie elektryki łącznie: 264,9 km.
Więcej niż solidnie, a solówki nawet powiedziałbym imponująco. I są to wyniki wyraźnie lepsze od gdyńskich elektryków. Wpływ na to ma z pewnością możliwość ich eksploatacji bez dodatkowych przerw na doładowania. Z drugiej strony ryzyko nie wykonania części zadania z uwagi na gorsze warunki atmosferyczne lub ruchowe jest większe. Wadą gdańskich elektryków jest także z pewnością ich duża masa własna, która powoduje szybsze niszczenie infrastruktury drogowej i zużycie części autobusów (choćby ogumienia, które nawet w gdyńskich elektrykach na osi napędowej nie wytrzymuje nawet roku). Jednak bardzo dobre wyniki eksploatacyjne to przyjemna niespodzianka.
Dla porównania wyniki eksploatacyjne gdyńskich elektryków.

Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 11

18 lutego 2024 - Gdańsk, Kamienna Grobla.
Autor: Banan
cenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: