Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Isuzu / Trimbakiri #TCAZ312

Detale

NazwaIsuzu / Trimbakiri
(Trimbakiri)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1993
Zezłomowany
Właściciele
19932010Ε.Α.Λ Λεμεσός (Lemesós)
2010Ε.Μ.Ε.Λ. Λεμεσός (Lemesós)
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
?CAZ312
?TCAZ312
Inne informacje
Isuzu

Zdjęcia

17 października 2022 - Άγιος Τύχονας, Ονήσιλου [Ágios Týchonas, Onísilou], linia 25

Pozwólcie że wrzucę kilka fatalnej jakości zdjęć tego pojazdu jako dokumentację klimatu, którego raczej już tam nie zastaniemy. Cóż, gdy na Malcie pojawiła się Arriva, skończyły się czasy, gdy można było się tam udać i pojeździć tymi wszystkimi zabytkami. Żałuję, że pojawiłem się tam dopiero, gdy Arriva uciekła. Trochę ciekawostek jeszcze jeździło, ale to już nie to. Za to kiedy po raz pierwszy przyleciałem na Cypr, była tu już zorganizowana z udziałem funduszy unijnych komunikacja i na pierwszy rzut oka wyglądało to tak, że wszędzie jeździ dość jednolity nowy tabor. Owszem, można się było natknąć w Larnace na stare bedfordy, ale nie miałem odwagi jechać tym w nieznane, bo do tras i rozkładów docierałem przez wiele kolejnych tygodni. Teraz oczywiście żałuję. Natomiast okazuje się, że u wszystkich operatorów wciąż pozostało w użyciu sporo autobusów z minionej epoki, gdy działało to – podobnie jak na Malcie – na zasadzie firm rodzinnych, które dziś weszły w skład koncesjonowanych operatorów jako udziałowcy, sprzedali im tabor lub po prostu z nimi współpracują. Jednak trafiałem na nie stopniowo. Teraz po 10 latach kontrakty się skończyły i zastąpiono je nowymi. W stolicy i Larnace pojawił się nowy operator (ten sam, co na Malcie), natomiast operatorzy z pozostałych dystryktów po długich bojach obronili swoją pozycję, co w praktyce oznacza, że tempo zmian i wymiany taboru będzie wolniejsze, bo mimo nowych umów nikomu nie przeszkadza, że wciąż używają starych autobusów. Tak czy inaczej należy się nastawić, że ciekawostki będą znikać. I tak właśnie takie autobusy Trimbakiri na podwoziach Isuzu czy Hino, które w Lemesos można było trafić na niektórych liniach miejskich, pierwsze odejdą do lamusa (czyli będą rdzewieć gdzieś na bezdrożach, jak to na Cyprze zwykle bywa). W październiku jeszcze na 25 jeździł taki okaz, teraz w styczniu na tej brygadzie spotkałem już citaro odkupionego od dawnego operatora ze stolicy. Tymczasem nie dość, że nie wpadłem wtedy na to, że ta linia ma nie tylko ciekawy tabor, ale też dość malowniczą trasę, to jeszcze trafiłem na coś, co teoretycznie na Cyprze się nie zdarza, czyli dwa dni ciągłej ulewy, więc zdjęcia tego pojazdu mam bardzo słabe. W dodatku pomyliłem się przygotowując sobie rozkłady jazdy i ten tutaj nie dość że w deszczu i pod światło, to jeszcze wziął mnie z zaskoczenia.

Autor: fafax

17 października 2022 - Άγιος Τύχωνας, Αμαθούντος [Ágios Týchonas, Amathoúntos], linia 25

Krótka przerwa w jesiennej ulewie.

Autor: fafax

Komentarze: 2

18 października 2022 - Άγιος Τύχονας, Ονήσιλου [Ágios Týchonas, Onísilou], linia 25

I jeszcze jedno knotowate zdjęcie starego trimbakiri, o którym wspominałem tutaj. Wydawało się, że sytuacja jest idealna, bo jedzie sobie ze wzgórza, zoom go pięknie ściąga, no ale potem okazało się, że wszystkie kadry są słabe.

Autor: fafax

18 października 2022 - Άγιος Τύχωνας, Αμαθούντος [Ágios Týchonas, Amathoúntos], linia 25

Choć z zewnątrz wygląda czołgowato i przejeżdżając wywołuje wielki huk, przejażdżka tym autobusem to przyjemność - jedzie lekko i dynamicznie. Nadto jakkolwiek z zewnątrz te wynalazki są wielkimi ciekawostkami, o tyle w środku większość jest jednakowa - ot, po prostu autobus regionalny z czterema rzędami miękkich siedzeń (to samo dotyczy bedfordów).
Kartki z numerem linii 12 uświadomiły mi, że w weekendy ten autobus obsługuje na przemian 12 i 25, więc pod tym kątem planowałem następny wyjazd, ale wówczas okazało się, że w dni powszednie kursuje tu citaro, a w weekendy caetano optimo. Bonusem skorzystania z takiego pojazdu była możliwość otrzymania starego papierowego biletu dziennego - z pieczątką z datownika.

Autor: fafax


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: