Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mercedes-Benz O530G C2 Hybrid #7151

Detale

NazwaMercedes-Benz O530G C2 Hybrid
(Mercedes-Benz) Mercedes-Benz 628 03 O530G/Mercedes-Benz O530 C2 (Mercedes-Benz OM 936 LA.6-1 260kW/354HP 7698cm3 E6) (ZF 6 AP 1200 B EcoLife(6)) 41-135 [2-2-2-2]
VINWEB62823610613978
Numer zabudowy
Wyprodukowany2021
Zezłomowany
Właściciele
2021TEC Charleroi
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20211-YXW-317
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20217151 / TEC Charleroi

Zdjęcia

3 września 2022 - Charleroi, Quai de la gare du Sud. Linia A łącząca dworzec kolejowy Charleroi Sud z lotniskiem to idealny przykład linii ekspresowej, gdyż na całej swojej trasie nie ma ani jednego przystanku pośredniego. Na tejże linii obowiązuje specjalna taryfa biletowa, bilet 60 minutowy uprawniający do poruszania się tą linią, jak i pozostałymi w Charleroi kosztuje 6 euro, co czyni go też jednym z najdroższych (bilet całodzienny w Charleroi kosztuje 5,10 euro, w Brukseli 8 a w Gandawie, Antwerpii i Ostendzie 7,50).
Autor: Matel6380

Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: