Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


King Long XMQ6127J B12 #1063

Detale

NazwaKing Long XMQ6127J B12
(King Long) /King Long Serie B/PE
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2020
Zezłomowany
Właściciele
2020CPT Λευκωσία (Lefkosía)
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2020NTZ954
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20201063 / CPT Λευκωσία (Lefkosía)

Zdjęcia

30 marca 2022 - Λευκωσία, πλατεία Σολωμού [Lefkosía, plateía Solomoú], linia 2

Półtora roku po wygraniu przetargu i rozpoczęciu przewozów nowy operator przeprowadził dwuetapową reformę układu komunikacyjnego w stolicy. Wprowadził wariant przesiadkowy, silne wiązki linii między punktami węzłowymi (zamiast gąszczu odjeżdżających o tej samej porze z głównego dworca linii, które już się tam nie mieściły), stałe takty i dłuższe godziny kursowania (do 23:00, a nie do 18:00). Jak na przewoźnika, który na Malcie zdecydowanie nie radził sobie z kwestiami trasowo - rozkładowymi, tu spisał się całkiem nieźle. Dotychczasowe trzycyfrowe numery linii zastąpiono jedno- i dwucyfrowymi, gdzie najmniejsze numery to kluczowe połączenia, a kolejne są przyporządkowane obszarowo. Jedno co mnie tu uwiera, to że dla takich numerów linii jak 2 przydałyby się większe czcionki na wyświetlaczu.

Autor: fafax


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: