Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Hino 2SG-HL2ASBP Blue Ribbon Hybrid #64959

Detale

NazwaHino 2SG-HL2ASBP Blue Ribbon Hybrid
(Hino) Hino HL2AS/Isuzu Erga
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2018
Zezłomowany
Właściciele
2018Hiroden 広島市 [Hiroshima-shi]
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2018広島200か24-03
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
201864959 / Hiroden 広島市 [Hiroshima-shi]

Zdjęcia

14 lutego 2019 - Hiroszima, Naka-ku, Hashimotochō (広島県広島市中区橋本町).
3: 観音マリーナホップ (Kan`on Marina Hop) → 広島駅前 (Hiroshima-eki-mae)
Pod poprzednim zdjęciem zacząłem dyskusję o wariantowych numerach linii w wydaniu części autobusowej Hiroden. Nietypowa w wykazie wariantów linii 2 była tam goła dwójka. Skąd się ona tam wzięła? Odpowiedź jest dość prosta, choć być może irytująca: Hiroden stosuje uproszczone jak tylko się da numery w przypadku wspólnego końcowego albo wspólnej trasy. Wystarczająco dobrym przykładem tego jest połączenie o numerze 4, gdzie z miasta kursy są wykonywane jako 4-1, 4-2 lub 4-3, ale wszystkie kursy z powrotem do centrum miasta jadą pod numerem 4, mimo różnych początków trasy. Jednakże ani zasada "dodatek tylko w jednym kierunku", ani zasada "każdy wariant ma osobny dodatek do numeru" nie jest jednak uniwersalna (paradoksalnie na dwójce jest praktycznie tyle samo dopisków do miasta co z miasta). Widoczna na zdjęciu trójka jest zaś uzupełnieniem założenia - wszystkie kursy na tej linii są wykonywane jako 3, bo po prostu nie ma wariantów.

Autor: TranslatorPS


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: