październik 1993 - Warszawa, ulica Ciszewskiego. Pierwszy z pięciu przegubowców wpisanych na stan zajezdni w Piasecznie we wrześniu 1986 roku (3009, 3010, 3011, 3017, 3018). Dwa pierwsze wyremontowano w CWS, trzy pozostałe - w KaPeNie. Foto: Igor Tański.Warszawa, ulica Ciszewskiego. Pierwszy z pięciu przegubowców wpisanych na stan zajezdni w Piasecznie we wrześniu 1986 roku (3009, 3010, 3011, 3017, 3018). Dwa pierwsze wyremontowano w CWS, trzy pozostałe - w KaPeNie. Foto: Igor Tański. Autor: zadzior
maj 1995 - Warszawa, ul. Kasprzaka. Przystanek Teatr Na Woli (ob. Szpital Wolski).Warszawa, ul. Kasprzaka. Przystanek Teatr Na Woli (ob. Szpital Wolski). Autor: Nodzyk
Komentarze: 2
1996 - Warszawa, pętla Torwar. Celem autora było ukazanie parkingowej codzienności na krańcu, znajdującym się przy jednym z najważniejszym niegdyś obiektów widowiskowo-sportowych w Warszawie - jak widać, auta "wylewają się" z wyznaczonych miejsc parkingowych, prosto pod koła autobusu, paraliżując transport zbiorowy. Jednak z perspektywy czasu, na widoczne tu samochody patrzy się z wielkim sentymentem. W kadrze zmieściły się zarówno Škoda 105, FSO Polonez i poczciwe "duże fiaty" (w tym jeden z zachowanym emblematem "Polski Fiat"), jak i najnowsze produkty włoskiego koncernu. Zdjęcie wykonał Dariusz KalinowskiWarszawa, pętla Torwar. Celem autora było ukazanie parkingowej codzienności na krańcu, znajdującym się przy jednym z najważniejszym niegdyś obiektów widowiskowo-sportowych w Warszawie - jak widać, auta "wylewają się" z wyznaczonych miejsc parkingowych, prosto pod koła autobusu, paraliżując transport zbiorowy. Jednak z perspektywy czasu, na widoczne tu samochody patrzy się z wielkim sentymentem. W kadrze zmieściły się zarówno Škoda 105, FSO Polonez i poczciwe "duże fiaty" (w tym jeden z zachowanym emblematem "Polski Fiat"), jak i najnowsze produkty włoskiego koncernu. Zdjęcie wykonał Dariusz Kalinowski Autor: zadzior