Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Isuzu QDG-LV290N1 Erga Non-Step #R-B771

Detale

NazwaIsuzu QDG-LV290N1 Erga Non-Step
(Isuzu) Isuzu LV290N/Isuzu Erga (Isuzu 4HK1-TCS 184kW/250HP 5193cm3 ) [2-1-0] (2015-2017)
VINLV290N1-7000499
Numer zabudowy
Wyprodukowany2016
Zezłomowany
Właściciele
2016Toei 東京 [Tōkyō]
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2016足立200か34-94
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2016R-B771 / Toei 東京 [Tōkyō]
Inne informacje
2016.12.27 - ...: Rinkai
Data pierwszej rejestracji 26.12.2016

Zdjęcia

14 września 2018 - Tokio, Edogawa-ku, Naka-kasai 5-chōme (東京都江戸川区中葛西5丁目), pętla przy stacji metra Kasai.
秋26 (aki-26): 葛西駅前 (Kasai Station) → 秋葉原駅前 (Akihabara Station)
Chcą mi tutaj wmówić, że linią tą można dojechać do Akihabary, i faktycznie. Czy to ma takt to aż trudno stwierdzić - w dni powszednie ma to mocny szczyt poranny co 6-10 min, międzyszczyt co 26-28 minut, szczyt popołudniowy co niby 19-21, a może jednak co 15-16. W soboty niby co 19-21 rano, a dalej co 23-24. Tylko w niedziele jest co równe 20 przez gros dnia. Co z tego jednak jeśli ostatnie kursy są przed 22? I tak wygląda naprawdę dużo mocniejszych miejskich linii autobusowych w Japonii: wiele przewoźników do dzisiaj nie wie co to jest równy takt, o modułach można zapomnieć całkowicie, a kursy po 22:30 to rzadkość nad rzadkościami.

Autor: TranslatorPS


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: