Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Isuzu PDG-LV234L2 Erga Non-Step #20-2859

Detale

NazwaIsuzu PDG-LV234L2 Erga Non-Step
(Isuzu) Isuzu LV234L/Isuzu Erga (2007-2010)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2010
Zezłomowany
Właściciele
20102018Kōtsū-kyoku 大阪市 [Ōsaka-shi]
2018Osaka City Bus 大阪市 [Ōsaka-shi]
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
?なにわ230あ28-59
2010?大阪200か28-59
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2010201820-2859 / Kōtsū-kyoku 大阪市 [Ōsaka-shi]
201820-2859 / Osaka City Bus 大阪市 [Ōsaka-shi]

Zdjęcia

16 lutego 2019 - Ōsaka, Kita-ku, Ōfukachō (大阪府大阪市北区大深町), DK 176. W trakcie mojego dziesięcionocnego wyjazdu przez pół Japonii w Osace spędziłem najwięcej, bo trzy noce. Osaka to było zresztą jedyne miasto, do którego z poprzedniego nie przyjechałem shinkansenem - stwierdziłem, że oferta klasycznych pociągów pośpiesznych jest satysfakcjonująca za ułamek ceny.
Co dokładnie dzieje się z autobusami w Osace, nie jestem do końca pewien. 31 marca 2018 r. zakończyła się działalność wydziału ratusza i od tamtego czasu całą sieć operuje niniejsza firma niby prywatna, ale nie do końca - udziałowcami są miasto Osaka oraz operator metra w Osace, czyli też miasto Osaka.
Kompletnie nawiasem, widoczna linia 34 w roku fiskalnym 2006 była 214,5 mln jenów na plusie (obecnie jakieś 8,23 mln zł), będąc wówczas na czele stawki w całej sieci byłego operatora miejskiego.

Autor: TranslatorPS

Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: