Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


MAN NL320 Lion`s City 12 G EfficientHybrid #M-AN 7152

Detale

NazwaMAN NL320 Lion`s City 12 G EfficientHybrid
(MAN) MAN 12C/MAN Lion`s City (2018) (MAN E1856LOH01 235kW/320HP 9514cm3 E6) (ZF 6 AP 1400 BS EcoLife(6)) [2-2-0, 2-2-2]
VINWMA12CZZ1LF011868
Numer zabudowy12C0152
Wyprodukowany2019
Zezłomowany
Właściciele
2019MAN München
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2019M-AN 7152
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
20192020CVAG Chemnitz
20202020SPPK Police
20202020PKS Lubin
20202020PKM Katowice
20202020MZK Jelenia Góra
20202020MPK Łomża
Inne informacje
Date of first registration: 27.09.2019

13.02.2020 - prezentacja pojazdu w Jeleniej Górze
18.02.2020 - prezentacja pojazdu w Łomży
21.02.2020 - prezentacja pojazdu w Policach

Zdjęcia

21 lutego 2020 - Police, zajezdnia SPPK przy ulicy Fabrycznej. Wczoraj w Policach zaprezentowany został hybrydowy MAN najnowszej generacji z napędem CNG. Autobus cichy, ekonomiczny i ekologiczny, jednakże na chwilę obecną nie na warunki Polickie i Szczecińskie. Wedle wykazu, jaki był dostępny w autobusie najbliższa stacja umożliwiająca tankowanie sprężonego gazu CNG znajduje się około 50 km od Polic po niemieckiej stronie granicy. Jako autobus pokazowy MAN posiada wiele ciekawych rozwiązań technicznych o których warto powiedzieć. Pojazd nie posiada alternatora. Funkcję ładowania akumulatorów oraz superkondensatorów przejmuje silnik elektryczny znajdujący się między gazową jednostką napędową, a skrzynią biegów. Deklarowany przez producenta dzienny zasięg pojazdu po zatankowaniu do pełna wynosi 600 km. Autobus posiada centralny system kontroli ciśnienia w ogumieniu oraz dopompowywania kół. Lusterka składane są dla ułatwienia bezpiecznego przejazdu przez myjnię. Komora akumulatorów została przeniesiona pod kabinę kierowcy... zupełnie jak w 12-metrowym Solarisie. Pojazd wyposażono też w czujniki kontrolujące zbliżanie się pieszych lub rowerzystów do prawej krawędzi - takie dodatkowe zabezpieczenie przed potrąceniem osoby potencjalnie zamierzającej wtargnąć na jezdnię. Dodatkowo pod przednią szybą umieszczono czujniki i kamerę odczytującą znaki drogowe na trasie.
Autor: Luke
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 8

21 lutego 2020 - Police, zajezdnia autobusowa SPPK. Widok na wnętrze pojazdu w kierunku tylnym. 14 siedzeń standardowych (oraz 2 rozkładane) dostępnych jest poziomu niskiej podłogi. Autobus posiada dwoje drzwi. Drugie drzwi posiadają kamerę umożliwiającą kierowcy podgląd na wsiadanie pasażerów oraz czujniki zabezpieczające przed przytrzaśnięciem (ciśnieniowe i optyczne). Na suficie umieszczono 3 monitory LCD do informacji pasażerskiej w tym jeden widoczny tyłem do kierunku jazdy. Autobus posiada wydajniejszą klimatyzację, gdyż kanały klimatyzacyjne oddzielono od przestrzeni zawierającej zbiorniki i przewody powietrzne oraz instalację elektryczną. Dodatkowo kabinę kierowcy wyposażono w takie rozwiązania jak elektrycznie rozkładane rolety przeciwsłoneczne oraz elektrycznie regulowane lusterka, również wewnętrzne. Więcej zdjęć nie będę dodawał, bo pewnie pojazd trafi jeszcze na prezentację do wielu polskich zajezdni ;)
Autor: Luke
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: