Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Hino PJ-KV234L1 Blue Ribbon II One-Step #9857

Detale

NazwaHino PJ-KV234L1 Blue Ribbon II One-Step
(Hino) Hino KV234L/Isuzu Erga (Isuzu 6HK1-TCC 191kW/260HP 7790cm3 ) [2-1-0] (2005-2007)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2006
Zezłomowany
Właściciele
2006Tōbu Bus 東京 [Tōkyō]
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2006所沢200か10-84
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20069857 / Tōbu Bus 東京 [Tōkyō]

Zdjęcia

6 grudnia 2018 - Niiza (Pref. Saitama), Tōhoku 2-chōme (埼玉県新座市東北2丁目), Droga Prefekturalna 40. Widać tutaj typową jak na Japonię konstrukcję autobusu miejskiego - dwudrzwiowa solówka, ostatnimi laty najczęściej niskowejściowa. Dwie pary drzwi są posegregowane: jedne drzwi dla wsiadających, drugie dla wysiadających, lecz nie ma ścisłej reguły które drzwi będą do czego. W rejonie Tokio zależy to od tego, kiedy uiszcza się opłatę za przewóz: płacąc od góry niezmienną stawkę wsiada się przodem, płacąc przy wysiadaniu zależnie od odległości wsiada się tyłem. Zdziwiło mnie więc zresztą Kioto, gdzie mimo tylko jednej ceny biletu płaci się przy wysiadaniu, więc wchodzi tyłem.
Autor: TranslatorPS

Komentarze: 7


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: