Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ursus CS18LFT #3953

Detale

NazwaUrsus CS18LFT
(Ursus) AMZ CS18LF/AMZ City Smile (Emit STDa 250-6C 240kW/326HP ) 40-136 [2-2-2-2] (2018-2018)
VINSU9CS3TX3JXUR1027
Numer zabudowy
Wyprodukowany2018
Zezłomowany
Właściciele
2018MPK Lublin
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2018LU 649HJ
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20183953 / MPK Lublin
Inne informacje
Zakup zrealizowany ze środków unijnych, formalnym właścicielem pojazdu jest Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie.

Data pierwszej rejestracji: 12.09.2018 r.

Zdjęcia

19 października 2018 - Lublin, ul. Zemborzycka. Nowy Ursus CitySmile 18LFT wypożyczony do prezentacji podczas ,,Dni Spedytora" w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych dzięki współpracy z ZTM. Z pozdrowieniami dla kierowcy!
Autor: maciejmocko51

6 kwietnia 2019 - Lublin, al. Kraśnicka. Czas na krótki komentarz dla zmian, jakie zaproponował ZTM Lublin od początku lutego. Zmiany te związane są z ograniczeniem budżetu na wydatki dla komunikacji miejskiej, co skutkuje sporymi cięciami na większości linii w Lublinie. Pozwolę sobie przedstawić sytuację dla mnie jednej z najważniejszych o ile nie najważniejszej linii trolejbusowej, jaką jest 151. Dotychczas kursowała z częstotliwością w szczycie wynoszącą 7 minut. ZTM zaproponował zmianę tej częstotliwości do 10 minut w szczycie i do 20 minut po za nim. Ktoś może zadać całkiem zasadne pytanie - skąd ten krzyk, skoro częstotliwość spada tylko o 3 minuty? Otóż 151 kursuje po największych ulicach Lublina, obsługując większość przystanków z dużymi możliwościami przesiadek, przejeżdża obok przynajmniej 20 placówek oświatowych (w najbliższym sąsiedztwie przystanków), 3 szpitali (w tym jeden wojewódzki), kilkunastu ośrodków medycznych, dworca PKP, uczelni (łącząc także ich oddziały), mnóstwa ośrodków kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych, kawiarni, sklepów, galerii i innych tego typu obiektów. To wszystko składa się na ogromne obłożenie pasażerami i zmiana tylko tych trzech minut nie pomoże nikomu. Trolejbusy dalej będą zatłoczone do granic możliwości, a "oberwie się" także liniom alternatywnym, które będą miały także zmniejszoną częstotliwość. Jeżeli 151 nie będzie obsługiwana taborem wielkopojemnym, co na tą chwilę jest niemożliwe, to pasażerowie w końcu przestaną być zainteresowani co raz gorszą ofertą komunikacyjną. Nikt o zdrowych zmysłach nie wybierze podróży takim trolejbusem mając alternatywę w postaci samochodu. A przecież teraz szczególnie powinno się zachęcać do pozostawienia aut w garażach dla kwestii ekologicznych. Powstały buspasy, po których będzie jeździło co raz mniej autobusów i trolejbusów. Sam nie widzę sensu użerania się z pomysłami urzędników z ZTMu. Cięcia częstotliwości trzeba robić w sytuacjach kryzysowych, ale z głową. Tymczasem przemyślanych działań nie ma, nie było i chyba nigdy nie będzie.
Autor: Mikołaj Panasiuk

Komentarze: 29

5 września 2019 - Lublin, ul. Mełgiewska. Tych słupów w Lublinie w niektórych miejscach jest zdecydowanie za dużo, jak np. w tym miejscu gdzie mamy osobny słup oświetleniowy i osobne z siecią trakcyjną dla różnych kierunków.
Autor: Karol Grzonka

Komentarze: 2

30 grudnia 2019 - Lublin, Al. Racławickie. Pejzaż okolicy bardzo zmienił się za sprawą wybudowania 15-kondygnacyjnego apartamentowca Unia Art Residence. Do tego dochodzi otwarte w 2015 r. Centrum Spotkań Kultur. Tym samym ten rejon miasta bardzo zmienił się. Wcześniej przez 40 lat straszyła tu niedokończona budowa teatru, obecnego CSK.
Autor: Jacek Pudło
edytor
22 lutego 2020 - Lublin, al. Piłsudskiego. Nad tym ruchliwym skrzyżowaniem wisi plątanina sieci trakcyjnej. Ruch możliwy jest w 3 kierunkach, w 4 kierunku trolejbusy jadą na bateriach. To jedyne miejsce blisko centrum, gdzie jest tak rozbudowany węzeł. Podobny był przy Krakowskim Przedmieściu do 1994 r.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 3

26 czerwca 2020 - Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście.
Autor: Macboja

28 sierpnia 2020 - Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście
Autor: pewusoft

29 sierpnia 2020 - Lublin, ul. Zana. Gdy oddawano tu linię trolejbusową 26.09.1969 r., to ulica Zana była ostatnią drogą, położoną na skraju zabudowy miasta. Dziś to praktycznie środek miasta z licznymi obiektami handlowymi i biurowymi powstałymi w miejscu luk zabudowy. Tędy przebiegają linie trolejbusowe z osiedli LSM do centrum, na zdjęciu linia 158, docierająca do centrum, na Majdanek i na Felin.
Autor: Jacek Pudło
edytor
27 stycznia 2021 - Lublin, ul. Gazowa. Widać już przygotowania pod budowę nowego dworca metropolitalnego. Wycięto większość drzew dookoła a firmy które tu stacjonowały wyniosły się już z budynków i hal.
Przegubowy Ursus na 161 to prawdopodobnie efekt liczenia pasażerów.

Autor: Rafał Nieściór

Komentarze: 2

20 stycznia 2022 - Lublin, ul. Zamojska.
Autor: Macboja

24 stycznia 2022 - Lublin, Droga Męczenników Majdanka.
Autor: Macboja

25 lutego 2022 - Lublin, ul. Lwowska
Autor: Franek Buksiński

28 lutego 2022 - Lublin, ulica Łęczyńska.
Autor: piotr_kosz

9 marca 2022 - Lublin, ul. 3 Maja.
Autor: Macboja

14 marca 2022 - Lublin, ul. Choiny.
Autor: Macboja

12 maja 2023 - Lublin, Aleje Racławickie.
Autor: Macboja


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: