28 lutego 2018 - Paris, Avenue de la Porte de Clignancourt. Właśnie miałem okazję dodać do bazy nowego producenta - francuski koncern Bolloré, który od 2015 r. produkuje we Francji 12-metrowy elektrobus Bluebus SE (mam nadzieję, że nic nie namieszałem). Autobusy mają baterie litowo-polimerowe o energii do 240 kWh. Kursują na linii 341, która jest obsługiwana tylko elektrobusami. Zasięg wg producenta to 180-250 km. Na theautomobilist.fr czytam, że RATP planuje mieć do 2025 roku 80% elektrycznych autobusów.Paris, Avenue de la Porte de Clignancourt. Właśnie miałem okazję dodać do bazy nowego producenta - francuski koncern Bolloré, który od 2015 r. produkuje we Francji 12-metrowy elektrobus Bluebus SE (mam nadzieję, że nic nie namieszałem). Autobusy mają baterie litowo-polimerowe o energii do 240 kWh. Kursują na linii 341, która jest obsługiwana tylko elektrobusami. Zasięg wg producenta to 180-250 km. Na theautomobilist.fr czytam, że RATP planuje mieć do 2025 roku 80% elektrycznych autobusów. Autor: Jacek Pudło
Komentarze: 17
28 lutego 2018 - Paris, Avenue de la Porte de Clignancourt. Tak to cudo wygląda od tyłu. Widać, że większa część ściany tylnej jest czarna. Producent oferuje też mniejsze elektrobusy, o ile dobrze widzę na stronie producenta, z nadwoziem Gruau.Paris, Avenue de la Porte de Clignancourt. Tak to cudo wygląda od tyłu. Widać, że większa część ściany tylnej jest czarna. Producent oferuje też mniejsze elektrobusy, o ile dobrze widzę na stronie producenta, z nadwoziem Gruau. Autor: Jacek Pudło