W 2004 roku wysłany na remont do ZR Łódź.
Podmiana pudła.
Zdjęcia
październik 2000 - Gdańsk Oliwa Pętla tramwajowa.Przeglądając jego historie na TWB to chyba za długo w tych barwach nie pojeździł.Gdańsk Oliwa Pętla tramwajowa.Przeglądając jego historie na TWB to chyba za długo w tych barwach nie pojeździł. Autor: Adam Goździewicz
17 marca 2003 - Gdańsk, zaj. Wrzeszcz. Skład 105N+105N #1238+1205. Niby to tylko 3 lata, a tyle się zmieniło, z pięknęgo 105N zrobili żelazko, 1416 nie jest już gniazdowcem (ani nawet pierwszym wagonem - w sumie nieznane są losy orginalnego pudła po remoncie w ZR Łódź), tylko sokół stoi tak jak dawniej ;)Gdańsk, zaj. Wrzeszcz. Skład 105N+105N #1238+1205. Niby to tylko 3 lata, a tyle się zmieniło, z pięknęgo 105N zrobili żelazko, 1416 nie jest już gniazdowcem (ani nawet pierwszym wagonem - w sumie nieznane są losy orginalnego pudła po remoncie w ZR Łódź), tylko sokół stoi tak jak dawniej ;) Autor: Łukasz Kuczewski
16 października 2003 - Gdańsk, zajezdnia Wrzeszcz. Osamotniony, ówcześnie jeden z już niewielu eksploatowanych składów typu 105N #1238+1205, czeka na zmiłowanie obsługi technicznej. Dzisiaj z tym numerem jeździ żelazko w zestawieniu #1238''+1232 po remoncie w ZR Łódź. Losy orginalnego pudła wag 1238 z numerem fabrycznym 655 są mi nieznane, ale zapewne jeździ po w Łodzi. Natomiast wagon 1205 (numer fabryczny 47), początkowo zachowany dla potomnych (jeździł w składzie 5001+1205 jako nauka jazdy), ostatecznie także podzielił los 'kolegi ze składu' i został wysłany na 'rzeź' do Łodzi. Obecny historyczny 06205 to tak naprawdę wagon 1234 wyremontowany w Gdańsku do stanu z 1975 roku.Gdańsk, zajezdnia Wrzeszcz. Osamotniony, ówcześnie jeden z już niewielu eksploatowanych składów typu 105N #1238+1205, czeka na zmiłowanie obsługi technicznej. Dzisiaj z tym numerem jeździ żelazko w zestawieniu #1238''+1232 po remoncie w ZR Łódź. Losy orginalnego pudła wag 1238 z numerem fabrycznym 655 są mi nieznane, ale zapewne jeździ po w Łodzi. Natomiast wagon 1205 (numer fabryczny 47), początkowo zachowany dla potomnych (jeździł w składzie 5001+1205 jako nauka jazdy), ostatecznie także podzielił los 'kolegi ze składu' i został wysłany na 'rzeź' do Łodzi. Obecny historyczny 06205 to tak naprawdę wagon 1234 wyremontowany w Gdańsku do stanu z 1975 roku. Autor: Łukasz Kuczewski
12 stycznia 2004 - Gdańsk, ul. Pomorska.Gdańsk, ul. Pomorska. Autor: Łukasz Kuczewski
1 kwietnia 2004 - Gdańsk, ul. Siennicka. Skład #1238+1205. Linia 13Gdańsk, ul. Siennicka. Skład #1238+1205. Linia 13 Autor: Łukasz Kuczewski
21 kwietnia 2004 - Gdańsk, ul. Pomorska. Skład 2x105N #1238+1205 na jeszcze niewyremontowanym torowisku.Gdańsk, ul. Pomorska. Skład 2x105N #1238+1205 na jeszcze niewyremontowanym torowisku. Autor: Łukasz Kuczewski
14 maja 2004 - Gdańsk, Jelitkowo. Skład #1238+1205/ Linia 2Gdańsk, Jelitkowo. Skład #1238+1205/ Linia 2 Autor: Łukasz Kuczewski
11 września 2004 - Gdańsk, zaj. Wrzeszcz. Drugi wagon wyjechał na (nieoficjalną) impreze dla MKMów :/Gdańsk, zaj. Wrzeszcz. Drugi wagon wyjechał na (nieoficjalną) impreze dla MKMów :/ Autor: Łukasz Kuczewski