Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Duewag P #713

Detale

NazwaDuewag P
(Duewag) /Duewag P [1-2/0/2-1] (1972-1977)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1973
Zezłomowany
Modernizacje
1992Duewag Pt
(?) /Duewag P 60-182 [1-2/0/2-1] (1986-2013)
1998Duewag Ptb
(?) /Duewag P [1-2/0/2-1] (1997-1999)
Właściciele
1973VGF Frankfurt am Main
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1973713 / VGF Frankfurt am Main

Zdjęcia

5 sierpnia 2004 - Frankfurt am Main, Eckenheimer Landstraße, przy przystanku Musterschule. Linia U5 to bardziej tramwaj niż metro – korzysta z tunelu „B“ (wspólnie z linią U4) między Hauptbahnhofem a centralnym przystankiem miasta Konstablerwache, po czym resztę swojej długiej trasy kursuje jako tramwaj. Wagony Ptb zostały przebudowane z typu P i Pt (P: brak wysuwanych schodków) poprzez poszerzenie schodków (tzw. „donice”) i zainstalowanie systemów zabezpieczeń dla tuneli. Co ciekawe, podczas budowy metra we Frankfurcie podobnie przystosowano wagony typu „M” (GT6) – m.in. poznańskiego 608. Obecnie U5 jest przedłużane w kierunku Frankfurter Berg i z tej okazji zamontują wszędzie wysokie perony. Osobiście wolałbym z tego zrobić tramwaj niskopodłogowy, ale Frankfurt ma obsesję na punkcie tzw. „metra”… :)
Autor: straphan
cenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: