Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #1120

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.3781.82
Numer zabudowy
Wyprodukowany1982
Zezłomowany1992
Właściciele
19821992MZK Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19821992WAA 112U
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19821987260 / MZK Warszawa
198719921120 / MZK Warszawa
Inne informacje
NG 05.1987

Zdjęcia

marzec 1992 - Warszawa, al. Jana Pawła II. Solówka na 170 (Chomiczówka-Elsnerów) skręcając przy „Feminie” w lewo wpakowała się pod skład 648+647 na linii 12 (Żerań FSO-Służewiec). A teraz cofnijmy się jeszcze o 5 lat. Na początku 1987 roku, gdy na listach przebojów królowały Europe i Bon Jovi, a w dyskotekach Sandra, w Warszawie dogorywały ostatnie Jelcze PR110. 30 sztuk garażowało jeszcze w zajezdni R-8 „Pożarowa” i wysyłane były głównie na brygady szczytowe, czyli np. na linie 401 i T. Aby jak najszybciej wycofać peerki zaczęto na „Pożarową” przenosić kilkuletnie ikarusy z innych zajezdni, gdzie duża ich liczba stała i się kurzyła. Okazało się bowiem, że węgierskie pojazdy są na tyle niezawodne, iż nie ma potrzeby utrzymywania tak dużej rezerwy taborowej, jak w przypadku jelczy. Tym sposobem „Pożarowa”, na której ostatni nowy wóz miał numer 1090, dobiła z numeracją solówek do widocznego właśnie 1120.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 7


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: