Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Konstal 107N #1743

Detale

NazwaKonstal 107N
(Fictitious) /Konstal 105N
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1977
Zezłomowany
Właściciele
19771977MZK Warszawa
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
197719771743 / MZK Warszawa

Zdjęcia

1 kwietnia 1977 - Warszawa, ul. Wolska. Bazujące na 105-tkach produkty FPS, Protramu czy Moderusa nie są oczywiście nowością. Już w 1977 roku testowano w stolicy trójczłonową stopiątkę, która otrzymała nazwę 107N. Co ciekawe model miał być równolegle dostarczany do MZK oraz warszawskiej WKD. Ta druga miała go używać na trasie z Pruszkowa do Dworca Wschodniego przez planowaną wzdłuż Łopuszańskiej odnogę łączącą linię WKD z torowiskiem tramwajowym na Grójeckiej. A skąd kierunek TARGÓWEK dla linii 26? Otóż w 1977 roku było już bardzo blisko wydłużenia linii tramwajowej z Czynszowej wzdłuż Stalowej tunelem pod torami kolejowymi do Targówka. Rozpoczęto prace przy budowie tunelu, a wzdłuż Stalowej składowane były stosy nowych szyn. Do Targówka miała dojeżdżać właśnie linia 26, do której obsługi przeznaczono nowe wagony 107N, stąd taki widok na ówczesnych materiałach propagandowych. Autorem materiału propagandowego jest Tramlog.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: