23 listopada 2014 - Raħal Ġdid, Pjazza A De Paule, rotta 120Raħal Ġdid, Pjazza A De Paule, rotta 120 Autor: fafax
10 listopada 2016 - Il-Belt Valletta, Xatt il-Barriera, linia 133
Opowiadałem kiedyś o zagadce linii 133, która powinna snuć się po śródmiejskich deptakach, ale dla mnie pozostawała linią-widmem, a gdy ją już wreszcie trafiłem, była obsługiwana dużym (no, prawie) autobusem i jechała trasą objazdową, choć operator uchylał się od informacji na ten temat. Aby rozwiązać tę zagadkę, w kolejnym roku postanowiłem znaleźć hotel w stolicy. Udało się. W całkiem znośnej cenie znalazłem przyzwoity hotel ze śniadaniami z genialnymi widokami na dworzec, bramy miasta i okoliczne wybrzeża, zarówno z pokoi, jak i z tarasów na dachu, gdzie można było zjeść śniadanie. Poza nadąsanym Brytyjczykiem na recepcji (oni przez dziesiątki lat przywykli traktować innych jak służących) wszystko było super i mając jak na dłoni całą starówkę, mogłem obserwować kolejne fazy przemieszczania się autobusów. I co się okazało? Bardzo ciekawa rzecz, potwierdzająca wcześniejsze perypetie związane z tą linią: Otóż mniej więcej do godziny 16:00 na 133 kursowały busiki na podwoziu VW Transportera i jeździły po ciasnych uliczkach, a po południu linię przejmowały 10-metrowe "chińczyki" i jechały zewnętrzną trasą objazdową. Natomiast linia, która w rozkładach jeszcze za czasów Arrivy była opisana jako 132, obsługiwały czerwone busiki różnych prywatnych firm, z oznaczeniem "Park&Ride". Tu właśnie king long na 133 pokazał się na nabrzeżu, wracając z okolic północnych fortyfikacji półwyspu.Il-Belt Valletta, Xatt il-Barriera, linia 133
Opowiadałem kiedyś o zagadce linii 133, która powinna snuć się po śródmiejskich deptakach, ale dla mnie pozostawała linią-widmem, a gdy ją już wreszcie trafiłem, była obsługiwana dużym (no, prawie) autobusem i jechała trasą objazdową, choć operator uchylał się od informacji na ten temat. Aby rozwiązać tę zagadkę, w kolejnym roku postanowiłem znaleźć hotel w stolicy. Udało się. W całkiem znośnej cenie znalazłem przyzwoity hotel ze śniadaniami z genialnymi widokami na dworzec, bramy miasta i okoliczne wybrzeża, zarówno z pokoi, jak i z tarasów na dachu, gdzie można było zjeść śniadanie. Poza nadąsanym Brytyjczykiem na recepcji (oni przez dziesiątki lat przywykli traktować innych jak służących) wszystko było super i mając jak na dłoni całą starówkę, mogłem obserwować kolejne fazy przemieszczania się autobusów. I co się okazało? Bardzo ciekawa rzecz, potwierdzająca wcześniejsze perypetie związane z tą linią: Otóż mniej więcej do godziny 16:00 na 133 kursowały busiki na podwoziu VW Transportera i jeździły po ciasnych uliczkach, a po południu linię przejmowały 10-metrowe "chińczyki" i jechały zewnętrzną trasą objazdową. Natomiast linia, która w rozkładach jeszcze za czasów Arrivy była opisana jako 132, obsługiwały czerwone busiki różnych prywatnych firm, z oznaczeniem "Park&Ride". Tu właśnie king long na 133 pokazał się na nabrzeżu, wracając z okolic północnych fortyfikacji półwyspu. Autor: fafax
Komentarze: 3
10 listopada 2016 - Il-Belt Valletta, Triq l-Assedju l-Kbir, linia 133
Krótki king long zbliża się do starówki od strony północnej. Tuż obok znajduje się terminal promów do Sliemy, do którego obecnie dociera specjalna linia VFS, o trasie podobnej do owej tajemniczej objazdowej trasy 133.Il-Belt Valletta, Triq l-Assedju l-Kbir, linia 133
Krótki king long zbliża się do starówki od strony północnej. Tuż obok znajduje się terminal promów do Sliemy, do którego obecnie dociera specjalna linia VFS, o trasie podobnej do owej tajemniczej objazdowej trasy 133. Autor: fafax
16 września 2017 - Valleta, via Nelson.Valleta, via Nelson. Autor: piotr_kosz