Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.46 #01-24

Detale

NazwaIkarus 260.46
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Voith D851.2(3)) 21/97 [2-2-2]
VIN260.46.065.91
Numer zabudowy
Wyprodukowany1991
Zezłomowany
Właściciele
1991BKV Budapest
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19912000BU 09-46
2000BPO-124
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200001-24 / BKV Budapest

Zdjęcia

8 lipca 2016 - Budapeszt, Kerepesi ut. Krótki Ikarus zmierza do kultowej już pętli Örs vezér tere, która obecnie jest ostoją Ikarusów w Budapeszcie. Generalnie nie jest łatwo z fotami tych poczciwych pojazdów, aplikacja Futar trochę pomaga.
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
3 maja 2019 - Budapeszt, Magdolna utca. Ikarus wykonuje jeden z kilku wywijasów na krótkiej, aczkolwiek ciekawej trasie niekursującego już zatramwaju 28.
Autor: michalsolaris

5 czerwca 2022 - Budapest, Kőbányai Garázs. Wycofana z ruchu liniowego w 2021 roku solóweczka otrzymała drugie życie. Jest to dalej spalinowy autobus, który służy do odladzania sieci trakcyjnej. Zwykle do tego celu wykorzystywano zabytkowe trajtki, stąd decyzja o konwersji we własnym warsztacie dwóch Ik260 (drugi to BPI-284). Pierwszy ukończony pojazd oprócz zimowych prac ma służyć także do wykrywania uszkodzeń sieci w innych porach roku. Energia pobrana z sieci wykorzystywana jest przez oporniki do ogrzewania płynu do odladzania. Oprócz jazd próbnych nie przyłapano jeszcze tego ciekawego pojazdu w trakcie pracy. 22 grudnia oficjalnie zaprezentowano go w zajezdni podczas Foto Day. Autobus ma wiele bajerów dla zabawy wykonanych przez pracowników BKV. Wyróżniają go m. in tyle lampy, które z tradycyjnych żarówek przerobiono na LEDy z oryginalnym kloszem. Pozostałe pojazdy techniczne ze zdjęcia nie wyjeżdżają za bramę. Do holowania używa się zwykłej ciężarówki.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: