Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Jelcz L11/2 #91

Detale

NazwaJelcz L11/2
(Jelcz) Ikarus 260/Jelcz M11 (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) [2-0-2] (1988-1989)
VIN0438
Numer zabudowy
Wyprodukowany1989
Zezłomowany2003
Modernizacje
1996Jelcz M11
(MZA Warszawa) Ikarus 260/Jelcz M11 (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) [2-2-2] (1996-1996)
Właściciele
19891994MZK Warszawa
19942003MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19892003WAB 362P
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1989199491 / MZK Warszawa
1994200391 / MZA Warszawa
Inne informacje
pierwotnie Jelcz L11/2, w 1996 przebudowany na Jelcza M11

Wg Bezpiecznego Autobusu VIN SUJL111704

Zdjęcia

25 stycznia 1998 - Warszawa, ul. Kredytowa. 20 lat temu, 31 stycznia 1998, przestała funkcjonować linia 179 (Dw. Gdański - Sadyba). Linię uruchomiono w 1972 roku w zastępstwie trolejbusu 53. Jej trasa przebiegała przez wąskie ulice Śródmieścia: Jasną i Zgoda (d. Hibnera) oraz Szpitalną i Mazowiecką. Linia zawsze miała drugorzędne znaczenie - obsługiwana była solówkami z Chełmskiej, a potem z Inflanckiej. W połowie lat 80. autobusy linii 179 kursowały co 9-13 minut w dni robocze i co 18 minut w święta. Od tego czasu rozkład jazdy był systematycznie redukowany. W 1993 roku częstotliwość wynosiła już 18 minut w dni robocze i 45 minut (!) w dni świąteczne. W 1996 roku całkowicie zawieszono kursowanie w święta. Po likwidacji linii 179 autobusy na kilka lat zniknęły z tego rejonu. Pojawiły się z powrotem w latach 2006-2007 podczas remontu Krakowskiego Przedmieścia i od tamtego czasu bywają tutaj w letnie weekendy podczas zamknięcia ruchu na Trakcie Królewskim. Codzienna obsługa tych ulic została przywrócona w roku 2012, gdy pozostawiono na stałe przebiegający tędy objazd linii 107.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 1

12 marca 1999 - Warszawa, ul. Spacerowa.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 3

5 czerwca 2001 - Warszawa, plac Hallera. Na linii 308 łączącej Pragę II z Elsnerowem można było spotkać inflanckie rodzynki: jelczarusy, knypki, z którymi po likwidacji linii AIRPORT CITY nie było co zrobić oraz lodówki, które pojawiały się na tej linii także po ich przeniesieniu na Stalową w 2003 roku.
Autor: zadzior

23 maja 2002 - Warszawa, pętla Bródno Podgrodzie. A oto odpowiedź na pytanie, dlaczego warszawskie Jelcze M11 (przebudowane z L11/2), nazywano "jelczarusami". :)
Autor: zadzior

Komentarze: 1

23 maja 2002 - Warszawa, ulica Kondratowicza, przystanek Szpital Bródnowski. Linia 413 poległa, jak wiele innych czerwońców, wskutek rozwoju budowy I linii metra, choć ta akurat przebiegała daaaleko od Bródna.
Autor: zadzior

Komentarze: 4

wrzesień 2002 - Warszawa, Targowa x Al. Solidarności. Zjazd do zajezdni Inflancka. Jakość marna, ale niestety małpa_mode.
Autor: tomek_s

Komentarze: 1

26 października 2002 - Warszawa, Zajezdnia R-5 Inflancka. Jesienią 2002 roku w ruchu były już tylko dwa migi: 91 i 94, ale to już były ich ostatnie tygodnie życia.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: