Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania CK320UB 6x2 LB #1115

Detale

NazwaScania CK320UB 6x2 LB
(Scania) /Scania Citywide LE (Scania DC9 32 320 235kW/320HP 9291cm3 EEV) (Scania GR875R(8)) [1-1-0] (2012-2021)
VINYS2K6X20001888115
Numer zabudowy417355
Wyprodukowany2014
Zezłomowany
Właściciele
20142020Söne Buss Göteborg
2020Connect Bus Göteborg
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20142014S-2HES
2014SEZ 526
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
201420201115 / Söne Buss Göteborg
20201115 / Connect Bus Göteborg

Zdjęcia

12 maja 2014 - 14:40; Koszalin, ul. Bohaterów Warszawy.
Trzyosiowy autobus na zdjęciu ma 14,76 m. długości. Napędza go 9-litrowy, 5-cylindrowy, rzędowo umieszczony, 320-konny silnik DC9 32 B02 z systemem common rail. Zabezpieczono go także systemem przeciwpożarowym. Spełnia normę emisji spalin EEV, dzięki czemu nie wykorzystuje AdBlue. Współpracuje z nim 8-biegowa, automatyczna skrzynia GR 875R Opticruise. Owa skrzynia biegów jest bardzo rzadko stosowana w autobusach ze słupskiej fabryki. Posiadają ją najczęściej Scanie OmniExpress. Chyba jeszcze tylko Keolis Finspång eksploatuje OmniLink-i z taką skrzynią biegów. Zastosowano układ drzwi 1-1-0. Drzwi dostarczyła firma Bode. Nad drugimi drzwiami, które są odskokowo-przesuwne znajduje się zewnętrzne oświetlenie. Ledowe wyświetlacze dostarczył Mobitec. Wygodne fotele firmy Noco są wyposażone w 3-punktowe pasy bezpieczeństwa. Po zamknięciu drzwi wyświetla się komunikat na monitorze LCD o zapięciu pasów przez pasażerów. Kierowca ma do dyspozycji pulpit typu FIP, czyli bez regulacji. Zbiorniki pomieszczą 400 litrów paliwa (2x 200). Wnętrze jest klimatyzowane, ale okna nie są uchylne. Są za to ręcznie otwierane szyberdachy.

Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: