Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Van Hool AG300T #36501

Detale

NazwaVan Hool AG300T
(Van Hool) Van Hool AG300/Van Hool A3x0/500/600/700
VINYE231803T05S62873
Numer zabudowy
Wyprodukowany2009
Zezłomowany
Właściciele
20092012TRAM Rimini
2012Start Rimini
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2009RN 501
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200920126501 / TRAM Rimini
201236501 / Start Rimini

Zdjęcia

15 sierpnia 2012 - Rimini, Viale Principe di Piemonte. Dziś na ogrzanie krótka seria znad Adriatyku. Wtedy było tam co najmniej 40 stopni powyżej zera.
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 2

19 maja 2016 - Riccione, Viale Gabriele D`Annunzio. Do obsługi linii 11 potrzebnych jest 7 wozów. W czasie mojego pobytu 4 z nich stanowiły trolejbusy (36501, 36502, 36504 i 36506), pozostałe brygady obsługiwały dwa solowe autobusy i jeden przegub.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

19 maja 2016 - Rimini. Wnętrze Van Hool`a AG300T. Uwagę zwracają plastikowe siedzenia, charakterystyczne dla komunikacji miejskiej we Włoszech. Silnik elektryczny umieszczony jest w skrzyni pod siedzeniami na przeciwko II drzwi, agregat spalinowy natomiast z tyłu pojazdu.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 1

19 maja 2016 - Rimini, Piazzale Cesare Battisti. Flota trolejbusów w Rimini jest nader skromna. Do dyspozycji jest jedynie 6 przegubowych i niskopodłogowych trolejbusów Van Hool AG300T oznaczonych numerami inwentarzowymi 36501-36506. Te pomalowane w charakterystyczne niebieskie fale pojazdy zakupione zostały w 2009 roku, mierzą 17,55 m długości, a na pokład zabierają 131 pasażerów, w tym 33 na miejscach siedzących. Wyposażone są w dieselagregat pozwalający im na jazdę także bez zasilania z sieci, co niestety jest nadużywane.
Autor: Misiek194
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: