Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


MAN NG313 #3302

Detale

NazwaMAN NG313
(MAN) MAN A23/MAN NGxx3 (MAN D2866LUH24 228kW/310HP 11967cm3 E3) (Voith D864.3E(4)) 45-175 [2-2-2-2, 2-2-2-0] (1998-2004)
VINWMAA23ZZZ1R000483
Numer zabudowy
Wyprodukowany2001
Zezłomowany2018
Właściciele
20012018MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20012018WI 31449
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200120183302 / MZA Warszawa
Inne informacje
Data pierwszej rejestracji: 16/07/2001
Data zgłoszenia sprzedaży: 04/06/2018
Przyczyna wyrejestrowania pojazdu: demontaz z urzedu
Data wyrejestrowania: 28/08/2018

Zdjęcia

21 września 2001 - Warszawa, kraniec Elsnerów.
Autor: ET22-1008

Komentarze: 2

11 maja 2003 - Warszawa, ul. Marszałkowska przy rondzie Dmowskiego.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
28 października 2003 - Warszawa ul. Waryńskiego. Mój ulubiony model wśród warszawskich przegubowców, obsługujący tego dnia przyspieszoną linie 509 czeka na kolejny kurs na pętli "Metro Politechnika"
Autor: Spawacz

Komentarze: 1

18 września 2004 - Warszawa, zakład R - 13 "Stalowa".
Autor: Simon

29 maja 2005 - Warszawa, ulica Jagiellońska. MAN mknie w stronę ronda Starzyńskiego, mijając po drodze przystanek tramwajowy Golędzinów. Linia 509 do 26.06.2005 łączyła Nowodwory z Metrem Politechnika i nie była zbyt szybkim pośpiechem - miała po prostu zbyt dużo przystanków. W końcu 27.06 dokonała się mała rewolucja - 509 została skierowana na Gocław wraz z ograniczeniem liczby przystanków, a do Metra Politechnika pojechała linia 101, która wcześniej kończyła trasę przy Dworcu Wschodnim. Na 509 kursowały i wciąż kursują przeguby (jest tylko nieco mniej MANów), a na 101 pozostały solówki - w tym kilka MANów z ITS.
Autor: NadzórRuchu

Komentarze: 3

17 lutego 2007 - Warszawa, ulica Wóycickiego. MAN zbliża się do celu swej podróży - pętli przy bramie głównej Cmentarza Północnego. Linia 103 dociera tu od grudnia 2005 r., kiedy to zlikwidowano linię 148 (Cm. Północny - Spartańska), a w jej miejsce na Wólkę wydłużono 103. Czekając na 103 spodziewałem się co najwyżej gniota, a tu MAN przyjechał - widać wyraźnie, jakich wozów brakuje na Stalowej, skoro przeguby na 103 szaleją.
Autor: NadzórRuchu

13 kwietnia 2007 - Warszawa, ul. Statkowskiego.
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 3

29 marca 2009 - Warszawa, ul. Dawidowskiego. Na codzień 503 tu zobaczyć nie można. Dziś pojawiały się tu jeszcze 170, 500 i 527. Objazd był związany z jakimś biegem czy czymś takim. Ogólnie to niezły sajgon był w tych okolicach.
Autor: Mariusz Sychowicz

4 marca 2010 - Warszawa - Trasa W-Z. Moim zdaniem chyba najwygodniejszy autobus w całym warszawskim ZTM-ie. Nic nie strzelało, klekotało... czysta przyjemność z jazdy. Ponadto trzeba przyznać, że bus-pasy bardzo dobrze zdają egzamin.

190 CH Marki - Os. Górczewska

Autor: Grzegorz Macura
Profesional
Komentarze: 6

11 kwietnia 2010 - Warszawa, zajezdnia Stalowa. 2010 rok czyli Stalowa jeszcze krainą MANów NG313.
Autor: Jacek Pudło
edytor
11 marca 2011 - Warszawa, al. Armii Krajowej.
Autor: Banan
cenzoredytor
5 kwietnia 2013 - Warszawa, Aleja Solidarności. [opis zmieniony] Stalowy MAN, odjeżdża z miejsca gdzie uczestniczył w zdarzeniu drogowym, zwanym popularnie "stłuczką". Kierowca białego Renault Scenic nieuważnie rozpoczął manewr skrętu w lewo koło Muzeum Niepodległości, celem nawrócenia w stronę Starego Miasta i praskiej strony Warszawy. Kierowca niezachował należytej ostrożności i wymusił pierwszeństwo na kierowcy MANa, który wykonywał kurs 512, przez co doszło do kolizji. Z dedykacją dla Liptona.
Autor: Marco

Komentarze: 7


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: