Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


MAN ÜL414 Lion`s Regio L #11

Detale

NazwaMAN ÜL414 Lion`s Regio L
(MAN) MAN ÜLxx4L (R13)/MAN ÜLxx4 Lion`s Regio (MAN D2866LUH37 301kW/409HP 11967cm3 E3) [1-2-0, 1-1-0] (2005-)
VINWMAR13ZZ05T006705
Numer zabudowyR130006
Wyprodukowany2006
Zezłomowany
Właściciele
?ΚΤΕΛ Ρόδος (Rhodes)
20062007PP Hasselager
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
?POT-5174
20062007UL 93 836
20072007VB 92 940
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
?32 / ΚΤΕΛ Ρόδος (Rhodes)
2006200711 / PP Hasselager

Zdjęcia

28 sierpnia 2016 - Πεύκοι [Péfkoi]

Jeśli przyjrzeć się oficjalnym rozkładom jazdy, na obu wybrzeżach (wschodnim i zachodnim) wydawać się może, że mamy do czynienia z jedną bardzo długą linią, która "zalicza" po drodze wszystkie miejscowości, w poszczególnych kursach ewentualnie niektóre pomijając lub kończąc wcześniej. W rzeczywistości po stronie wschodniej system jest bardzo skomplikowany. Mnóstwo kursów jest bisowanych, trisowanych, dzielonych (z przesiadkami), skracanych, odcinkowo wzmacnianych itp. Dzięki greckiemu zwyczajowi zamieszczania służbowego rozkładu w okienkach punktów ekspedycyjnych na dworcach możemy nawet zgłębiać tajniki tych rozwiązań. Nierzadko jest tak, że na jeden kurs jadą nawet i trzy autobusy, ale do poszczególnych miejscowości wjeżdżają naprzemiennie, następnie wymieniając się pasażerami i wciąż porozumiewając się przez radio. Oczywiście wszystko to jest zaplanowane, a numer taborowy, który w Grecji jest świętością, drukuje się na bilecie.

Autor: fafax

Komentarze: 4

31 sierpnia 2016 - Κολύμπια, Επτά Πηγές [Kolýmbia, Eptá Pigés]

Siedem źródeł - jedna z głównych atrakcji przyrodniczych wyspy. Oprócz źródełek, ciekawego tunelu wodnego do jeziora i tamy mamy tu także młyn z czasów antycznych. Gdybym wcześniej sczaił, że to tak blisko Kolýmbii, tobym przyszedł z niej pieszo i nie marnował połowy dnia na jazdę z przesiadką w Ródos. Ale to była owocna jazda. To właśnie ten kurs, o którym wspominałem. Choć kierunek mało uczęszczany i na wyświetlaczu wyraźnie widoczny, na każdym przystanku ludzie próbowali w niego wsiadać. A kierowca cierpliwie, z uśmiechem zatrzymywał się i wszystkim tłumaczył, że następny, dając przez radio cynk następnym dwóm kolegom, który się ma zatrzymać.
Teraz jedzie na pusto do Kolýmbii, skąd zrobi krótki kurs do plaży Τσαμπίκα (Tsabíka) i wróci tu po dwóch godzinach, odwieźć turystów do Ródos, znów wjeżdżając po drodze we wszelkie możliwe zakamarki.

Autor: fafax

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: