Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania CK270UB 4x2 LB ED95 #7207

Detale

NazwaScania CK270UB 4x2 LB ED95
(Scania) Scania K UB 4x2 LB/Scania OmniLink (K-series) (Scania DC9 E02 270 198kW/269HP 8867cm3 EEV) (ZF 6HP594 C(6)) 33-81 [1-1-1,1-2-1.1-1-0] (2006-2012)
VINYS2K4X20001875457
Numer zabudowy415763
Wyprodukowany2011
Zezłomowany
Właściciele
20112022Arriva Stockholm
2022VR Nacka
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2011CSN 956
20112011WL-06133
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
201120227207 / Arriva Stockholm
20227207 / VR Nacka

Zdjęcia

13 lipca 2011 - Bolesławice, S6. Wczoraj stał na placu rzekomo przygotowany do wyjazdu, a dzisiaj jakaś jazda próbna.
Autor: Patryk
cenzoredytor
22 lipca 2011 - Słupsk, teren Scanii. Pracownicy fabryki z dniem 18 lipca poszli na urlop, więc produkcja na miesiąc zostaje wstrzymana. Zawsze chciałem ustrzelić taką fotkę - niby możliwości było sporo, w końcu nigdy nie brakuje wozów dla Szwecji, ale rzadko kiedy tak ustawiało się wozy. Na terenie zakładu w chwili obecnej stoi ok. 30 takich OmniLinków, 4 gliwickie przegubowce (5 sztuka była widziana w Głobinie), 3 przegubowe OmniLinki i 4 OmniLinki dla Amsterdamu (pozostałe w halach). Wszystkie autobusy widocznie w kadrze są już zarejestrowane, ale do Sztokholmu dotrą dopiero w I kwartale października. Owy OmniLink to #CSN 956 (informacja oczywiście sprawdzona). Mała zagadka: ile widzisz Skakanek na zdjęciu? :)
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 11

13 października 2011 - Koszalin, Aleja Armii Krajowej.
Autor: SebGre
driver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: