Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


TCD F II #128

Detale

NazwaTCD F II
(TCT) ? Recycle/ (1927-1943)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1927
Zezłomowany
Właściciele
1927?STPT Timişoara
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19271964107 / STPT Timişoara
1964128 / STPT Timişoara
Inne informacje
1931: The vehicles nos. 107 and 108 were coupled into a twin unit (Romainian "Gemene");
1988: Vagon Serviciu Plug - Snow Ploug;
1990: still exist in museum

Zdjęcia

25 sierpnia 1996 - Temeswar, RATT-Betriebshof Ionescu (mit Bw 129)
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
2 września 1996 - Timișoara, Ionescu Depot.
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
5 września 1996 - Timișoara, Bulevardul Take Ionescu
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
3 kwietnia 2011 - Timisoara (RO) – Str. 1 Decembrie. Central Timisoara. This two-car set of permanently-coupled motor+trailer has been tarted up as the RATT party tram. I wish they hadn’t bothered.......
Autor: dvigar
edytor
Komentarze: 2

3 kwietnia 2011 - Timisoara (RO) – podul Decebal, B-dul Revolutiei 1989. A nice bridge across the canal in central Timisoara frames the party tram set on a charter excursion
Autor: dvigar
edytor
3 kwietnia 2011 - Timisoara (RO) - AEM (Piata Gheorghe Domasnean). The un-numbered Gemene motor-trailer museum/party tram set poses at the large roundabout in the Timisoara industrial zone. A nice survivor of an earlier time (like me) but the paint job is an acquired taste!
Autor: dvigar
edytor
4 kwietnia 2011 - Timisoara (RO) – Str Ion Mihalache. The preserved ‘Gemene’ type tram and trailer running an enthusiasts’ tour. These cars don’t, unfortunately, carry any identifying numbers and are a bit tarted up as party trams, but are undoubtedly the real thing and represent one of the few attempts at tramway preservation in this poor country. The amount of interest shown by local people as we drove past suggests that (like your author) they don’t get out much. These two trams were built locally in 1927 and are permanently coupled as a pair.
Autor: dvigar
edytor
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: