Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa | Jelcz M11 (Jelcz) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 30/100 [2-2-2] (1984-1990) | |
VIN | M11000J0002340 | |
Numer zabudowy | ||
Wyprodukowany | 1988 | |
Zezłomowany | 2000 | |
Właściciele | ||
1988 | 1989 | WPKM Zielona Góra |
1989 | 1991 | MPK Nowa Sól |
1991 | 1995 | MZK Nowa Sól |
1995 | 2000 | PKS Nowa Sól |
Numery rejestracyjne | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Tablice rejestracyjne |
1988 | 2000 | ZGB 629U |
Numery taborowe | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Numery taborowe |
1988 | 1989 | 479 / WPKM Zielona Góra |
1989 | 1989 | 479 / MPK Nowa Sól |
1989 | 1991 | 21 / MPK Nowa Sól |
1991 | 1991 | 21 / MZK Nowa Sól |
1991 | 1995 | 14 / MZK Nowa Sól |
1995 | 1996 | 14 / PKS Nowa Sól |
1996 | 2000 | Z80046 / PKS Nowa Sól |
Inne informacje | ||
Autobus jeździł w: (1988-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól. (1989-1991) MPK Nowa Sól. (1991-1995) MZK Nowa Sól. (1995-2000) PPKS Nowa Sól. (19.04.1988) Przyjęty na stan WPKM jako Jelcz/IK M-11. Przybył z: JZS Jelcz-Laskowice. VIN fabryczny: 0188. Numer silnika: 1002287/814. (21.04.1988) Data pierwszej rejestracji. Przydział: (1988-1989) O/Nowa Sól. (30.06.1989) Przekazany do: MPK Nowa Sól. Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól. Przydział w MPK, MZK i PPKS: (1989-2000) Nowa Sól. (1990) Zmiana numeru VIN na: M11000J0002340. (1994) NG prawdopodobnie w KAPENA S.A. Słupsk. (1995) Przekazany w użytkowanie PPKS Nowa Sól. (15.05.1996) Zakupiony przez PPKS Nowa Sól w wyniku przetargu. Przez jakiś czas miał reklamę BGŻ. (06.2000) Ostatni raz widziany. (05.10.2000) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie. Autobus przekazano z MZK Nowa Sól do użytkowania w PPKS Nowa Sól, a później zakupiony przez PPKS Nowa Sól poprzez przetarg nieograniczony zorganizowany przez Miasto Nowa Sól, jako likwidator MZK Nowa Sól. |