Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


MAN NL222 #9529

Detale

NazwaMAN NL222
(MAN) MAN NLxx2 (895/898/A10/A15/A29)/MAN NLxx2
VINWMAA102844B014233
Numer zabudowy
Wyprodukowany1995
Zezłomowany2016
Właściciele
19952009TBM Bordeaux
20102016Gorzel Kazimierzówka
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
199520099735 MK 33
20102016LU 3562N
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199520099529 / TBM Bordeaux
201020147601 / Gorzel Kazimierzówka
201420151827 / MPK Lublin
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
20142015MPK Lublin
Inne informacje
Pierwsza rej. 1995-12-18
Rej. w kraju 2010-06-01
Sprzedaż 28/09/2016

Zdjęcia

23 czerwca 2010 - Lublin, zajezdnia Helenów. Dawny #9529 z Veolii Bordeaux otrzymał w Lublinie numer #7601. Pozdrawiam przyjaźnie nastawionego do MKMów właściciela :). Fotka z dedykacją dla xi. ;)
Autor: 2250
newseredytorProfesional
Komentarze: 7

13 lipca 2010 - Lublin, ul. Jana Pawła II. Dzięki zaangażowaniu osób, które wyciągnęły dane z CEPIK, udało mi się uzupełnić daty wycofania wielu prywatnych wozów z Lublina. Jako przykład MAN, który najpierw jeździł w ramach przetargu ZTM na lata 2010-2014 z numerem 7601, a potem w okresie 2014-2015 jako podwykonawca MPK z numerem 1827. Edgab sprzedał wóz do złomiarza w 2016 r.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 3

28 stycznia 2012 - Lublin, ul. 3 Maja. W końcu doczekał się fotki w ruchu liniowym.
Autor: 16v

1 października 2012 - Lublin, rondo Lubelskiego Lipca 80. Dosyć duży autobus jak na tę obsługiwaną minibusami linię, do tego nieprzełożona tablica.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 3

17 grudnia 2012 - Lublin, ul. Głęboka. Linia 9 zaczynała swoją karierę najpewniej pod koniec lat 50. jako połączenie Fabryki Samochodów Ciężarowych na ul. Mełgiewskiej z placem Łokietka. W początku lat 60. dotarła przez Głęboką na ul. Filaretów, a trasę skierowano przez ul. Gospodarczą, zamiast przez odcinek Łęczyńskiej wzdłuż rzeki. Od tego okresu trasa była stopniowo wydłużana w kierunku południowo-zachodnim - najpierw, pod koniec lat 60., do ronda Zana-Wileńska, w 1975 r. do Bohaterów Monte Cassino, w 1987 r. do końca urywającej się przed wąwozem Jana Pawła II, w 1992 r. do końca urywającej się w polu dwujezdniowej trasy, w 2009 r. do ul. Roztocze, zaś w 2010 r. skierowano na ul. Granitową. Wysoka frekwencja na trasie linii łączącej największe osiedle mieszkaniowe z centrum i fabryką samochodów zadecydowała o tym, iż na dziewiątce pojawili się przewoźnicy prywatni. Autosany H9-35, Jelcze M11, a później Neoplany N4014NF i MANy NL202 długo były codziennością na dziewiątce. W 2010 r. prywaciarzy w końcu włączono w miejską taryfę. Dziś linia 9 o silnym takcie obsługiwana jest pojazdami solowymi. Wynika to z faktu, iż odnoga na Tatary jest mniej obciążona (fabryka samochodów to w zasadzie przeszłość), a na Czubach linię 9 wspomagają liczne inne linie - 10, 57 czy 26. W rejonie Zana wielu podróżnych decyduje się zaś na wybór linii trolejbusowych 155 i 158. Dosyć pokręcone to jest.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 5

6 stycznia 2015 - Lublin, ul. Rataja.
Autor: 16v

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: