23 marca 2010 - Sheffield, Park Grange Road. Kolejny przykład bezsensu wolnej konkurencji na rynku przewozów lokalnych. Po wybudowaniu tramwaju First zdecydował się uruchomić linię po jego trasie. Dziś wzdłuż tramwaju jeździ jeszcze linia 120 od Stagecoach’a – aby wykosić pasażerów firstowej siódemki i by wydobyć resztę pasażerów chowających się po osiedlach, którym nie chce się dojść do tramwaju.Sheffield, Park Grange Road. Kolejny przykład bezsensu wolnej konkurencji na rynku przewozów lokalnych. Po wybudowaniu tramwaju First zdecydował się uruchomić linię po jego trasie. Dziś wzdłuż tramwaju jeździ jeszcze linia 120 od Stagecoach’a – aby wykosić pasażerów firstowej siódemki i by wydobyć resztę pasażerów chowających się po osiedlach, którym nie chce się dojść do tramwaju.Sheffield, Park Grange Road. Another example of how pointless competition is. After the tram was built, First decided to run bus route 7 along the tram tracks. Today, Stagecoach has added route 120 - to kick out passengers off the number 7, and to suss them out of the estates in case some of them don't fancy the short walk to the tram.Sheffield, Park Grange Road. Und wieder ein Beispiel dafuer, das der Wettbewerb im OPNV keine gute Idee ist. Nachdem die Strassenbahn gebaut wurde, First entschied sich, die OL7 entlang der Gleise zu fahren. Heute gibt es noch die 120 von Stagecoach - um die Fahrgaeste von der 7 wegzuklauen und um die Leute von den Wohngebiete entlang der Strassenbahn besser anzubinden. Autor: straphan