Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.91 #156

Detale

NazwaIkarus 280.91
(Ikarus) [2-2-2-2]
VIN280.91.103.87
Numer zabudowy103
Wyprodukowany1987
Zezłomowany
Modernizacje
1996Ikarus 280.94
(Ikarus) (Ganz TK 110 K 196kW/266HP) [2-2-2-2] (1987-1989)
2015Ikarus 280.91
(Ikarus) [2-2-2-2]
Właściciele
19871990Ikarus Budapest
1990BKV Budapest
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19901996199 / BKV Budapest
19962013283 / BKV Budapest
20122013283 / BKK Budapest
2015156 / BKV Budapest
2015156 / BKK Budapest
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
20122013BKK Budapest
2015BKK Budapest

Zdjęcia

16 lipca 2003 - Budapeszt, a taka uliczka :). Przegubowy ikarusowy trajtek przejeżdża niedaleko kwatery, w której mieszkaliśmy.
Autor: lipton
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 2

24 listopada 2008 - Budapest SZugló utca - Cinkotai út
Autor: Tóth Ádám

13 kwietnia 2009 - Budapest Róna street MAFILM székház elötti részt a tűzóltók lezárták ezért a trolik az Uzsoki kórház helyett a régi végállomásukon fordultak. Selejtezve: 2013.06.12
Autor: Tóth Ádám

11 czerwca 2009 - Budapeszt, Ond vezér útja. Najwyższy numerek spośród budapeszteńskich elektrycznych 280-tek jest wbrew pozorom jednym z najstarszych wozów tej serii w stolicy Węgier. Niegdyś nosił numer 199 i był wyposażony w ziutkowy silnik DK211 o mocy 150 kW. Nietypowy vyzbroj stwarzal jednak problemy i dlatego w 1996 r. ów silnik wymieniono na standardowego dla reszty IK280T Ganza. Od tamtej pory jeździ z obecnym numerem, choc w dalszym ciagu wyroznia sie zewnetrzenie na tle swych kolegow: brak jest kratki wentalcyjnej z lewego boku sekcji A - w zamian widzimy szerszy pierwszy slupek (za kabina) - wentylacja wyprowadzona jest na dach.
Notabene, lista nietypowych napędów które testowano od końca lat 70. w 280T jest długa i obejmuje wyroby firm BBC (Szwajcaria), Hitachi (Japonia), Kiepe (Niemcy) czy Strömberg (Finlandia). Po więcej szczegółów odsyłam na http://villamosok.hu/troli/ik-280-proto/e_index.html

Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
30 grudnia 2009 - The trolleybus number 283 in Budapest, at Örs Vezér's Square.
Autor: A_90

Komentarze: 3

14 lipca 2011 - Budapest, Kerepesi út.
Najstarszy z elektrycznych przegubowców i zarazem o najwyższym numerze. W tym roku skasowany.

Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

9 września 2011 - Budapest, Keleti pályaudvar
Autor: gbalage

21 marca 2015 - Budapest, Olof Palme sétány (Városliget) After static exhibition, trolleys were activated at 12.00, and started some rounds on line nr.75
Autor: nemeza

Komentarze: 1

21 marca 2015 - Budapest - Stefánia út
Autor: Tóth Ádám

Komentarze: 5

20 sierpnia 2016 - Hermina út (Zugló vasútállomás), linia N72

Jest źle. Tego że ikarusy nagle zaczną bardzo szybko znikać, to się spodziewaliśmy. Ale nie myślałem, że tak szybko zwiną się elektryczne. Jeszcze pół roku temu miałem wrażenie, że wciąż dominują na niektórych liniach. Ale teraz, kiedy w dniu narodowego święta ikarus podjechał jako "nosztalgia trolibusz" na linii N72, zrobiło się smutno. Na szczęście trzy minuty później zwykła "solówka" przemknęła na 5, a i wieczorem spotkałem dwa przeguby nie gdzie indziej, a na flagowej linii 7E.

Autor: fafax

Komentarze: 2

11 września 2016 - Niby czysto i ładnie, ale z wyglądem historycznym nie ma to wiele wspólnego. Znowu zabrakło ręki miłośników. Zabytek powinien i tak stać w zajezdni, bo prędzej czy później ktoś go rozbije. "Laszló tu masz teczkę #156 i jedź na nosztalgia járat - ino uważaj, bo hamuje się lewą nogą".
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
Komentarze: 2

11 września 2016 - W środku na szczęście 99% detali się zgadza. Klimat z jazdy jest wręcz niesamowity. Polecam w przyszłe wakacje dwoma rękami. Niesamowita dynamika jazdy i koncert podzespołów Ziutka dyrygowany przez jęki mostu Raba.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: