Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania CK230UB 4x2 LB #1937

Detale

NazwaScania CK230UB 4x2 LB
(Scania) Scania K UB 4x2 LB/Scania OmniLink (K-series) (Scania DC9 30 230 169kW/230HP 9291cm3 EEV) (ZF 5HP504C(4)) [2-0-0,2-2-1,2-2-0]
VINYS2K4X20001867599
Numer zabudowy414196
Wyprodukowany2010
Zezłomowany
Właściciele
2010NEWM Birmingham
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2010BX10 ACZ
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20101937 / NEWM Birmingham

Zdjęcia

9 stycznia 2010 - 11:51; Słupsk, fabryka Scanii. Dziewiąta sztuka dla Birmingham gotowa do jazdy próbnej. Obecnie jest czternaście wozów dla tego przewoźnika na terenie fabryki + wozy w halach.
Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 4

15 stycznia 2010 - 16:39; Słupsk, ul. Sobieskiego. Pokrótce chciałbym przybliżyć ten wóz co do wyposażenia wewnętrznego. Patrząc na tył wnętrza, w oczy rzuca się kolor poręczy i uchwytów. Taki sam kolor uchwytów jest montowany chyba do wszystkich autobusów dla UK, i w tym samym kolorze. OmniLink w wersji europejskiej ma schody od razu za drugimi drzwiami. Ten OmniLink w układzie drzwi 2-0-0 ma zupełnie inaczej rozwiązany problem schodów. Pierwszy stopień znajduje się za czwartym rzędem siedzeń (licząc miejsca od lewej strony), następny stopień znajduje się ok. 1 metra dalej - przy czwartym rzędzie siedzeń licząc od końca. Ostatni stopień do pokonania to wejście na pięć siedzeń w ostatnim rzędzie. Dodatkowo trzy siedzenia rozkładane znajdują się w miejscu dla wózków po prawej stronie. Po tej samej stronie, przy pierwszej poręczy widać kawałek kabli - służą one do podłączenia 19' monitora, który wyświetla trasę przejazdu, a po lewej stronie za pierwszym nadkolem zamontowano dwa pojedyncze siedzenia naprzeciw siebie. Miało to chyba służyć temu, aby poprawić przestronność miejsca dla wózków. Patrząc na wnętrze z ostatniego rzędu siedzeń doskonale widać co dzieje się z przodu pojazdu. Jak to w każdym autobusie typu Low Entry, z tyłu można się łatwo uderzyć w głowę, jednak szybciej pęknie plastik pod dachem, niż będzie głowa bolała. Pulpit wozu jest standardowy, jak dla autobusów przeznaczonych dla UK, ale nowy design zegarów jest miły dla oka i komputera pokładowego nie da się nie zrozumieć. Pojazd posiada także agregat klimatyzacji tylko dla kierowcy - pasażerom zafundowano piekło w upalne dni. Jest co prawda 7 lufcików w oknach na cały autobus, ale jest tylko jeden szyberdach, i to jeszcze na środku! Silnik osiąga moc 230 KM, skrzynia ZF 5-cio biegowa.
Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 10


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: