Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


SOR NB12 #3526

Detale

NazwaSOR NB12
(SOR) /SOR NB12 (Iveco Tector F4AE3682E 194kW/264HP 5880cm3 E5) (ZF 6HP-504C(6)) 26-102 [2-2-2-2, 2-0-2-2] (2006-)
VINTK9F2XX979LSL5018
Numer zabudowy
Wyprodukowany2009
Zezłomowany
Właściciele
2009DP Praha
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20091AH 6638
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20093526 / DP Praha

Zdjęcia

18 lutego 2015 - Praga, ul. Křižíkova. Sor odbywa postój na krańcu Florenc. Znajduje się tu międzynarodowy dworzec autobusowy (z którego odjeżdża m. in. PolskiBus), a także krzyżują linie metra B i C. Ten sześcioletni egzemplarz to jeden z pierwszych Sorów NB w Pradze. Dziś łącznie w wersji solowej i przegubowej po stolicy Czech jeździ ponad 400 egzemplarzy tej serii. Pojazdy te nie zrobiły na mnie dobrego wrażenia - design jest według mnie po prostu tragiczny, a jakość montażu raczej kiepska (trzeszczą, skrzypią, w szczelinach między klapami w niektórych poupychane są jakieś szmaty i stare gazety). Sory mają jednak prawdopodobnie jedną niepodważalną i ważną dla przewoźnika zaletę. W jednym z NB12 zwróciłem uwagę na średnie spalanie. Podczas normalnej, dynamicznej jazdy na zwykłej linii parametr ten wahał się od 28,2 do 28,4l/100 km. To świetny wynik.
Autor: Kubul
cenzor
Komentarze: 5


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: