Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa | Mercedes-Benz O530G (Mercedes-Benz) Mercedes-Benz 628 03 O530G/Mercedes-Benz O530 | |
VIN | WEB62824313101061 | |
Numer zabudowy | ||
Wyprodukowany | 2002 | |
Zezłomowany | ||
Właściciele | ||
2002 | 2016 | STWB Bamberg |
2016 | AST Palermo | |
Numery rejestracyjne | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Tablice rejestracyjne |
2002 | 2016 | BA-ST 51 |
2016 | FE 947 PS | |
Numery taborowe | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Numery taborowe |
2002 | 2016 | 451 / STWB Bamberg |
2016 | 2072 / AST Palermo | |
Inne informacje | ||
03.05.2002 |
Citaro wjeżdża na wielką wyspę, na której zlokalizowane jest Stare Miasto (Inselstadt).
Nawet w 60-tysięcznym Bambergu mają lepszy węzeł przesiadkowy komunikacji miejskiej niż w naszym dziesięciokrotnie większym Wrocławiu, w dodatku zlokalizowany dosłownie 200 metrów od ścisłego centrum i promenady spacerowej. Na ZOBie możemy się przesiąść w ramach biletu na dowolną linię i pojechać w dowolne miejsce, między innymi do jednego z licznych parkingów P+R. O najbliższych odjazdach informuje nas bardzo sprawnie działający elektroniczny system informacji pasażerskiej z jednym, potężnym ekranem zbiorczym, oraz z tablicami na każdym przystanku. A schemat tego węzła wygląda tak: http://www.verkehrsbetriebe.de/bamberg/img/Grundrissplan_ZOB.jpg Jeszcze w ramach ciekawostki dodam że całodniowy bilet parkingowy na P+R na obrzeżach miasta uprawnia jednocześnie do podróży do węzła przesiadkowego i z powrotem i kosztuje symboliczne 1 euro, czyli mniej niż jednorazowy bilet autobusowy (1,30eur). I tak się właśnie zachęca ludzi do korzystania z komunikacji zbiorowej.