Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #80144

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.2259.88
Numer zabudowy
Wyprodukowany1988
Zezłomowany
Modernizacje
2003Ikarus 260
(ZNA) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20-100 [2-2-2]
Właściciele
19882007PPKS Piaseczno
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19881994WSC 663D
19942007WFD 9196
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1988200780144 / PPKS Piaseczno
Inne informacje
2003 przebudowany na IK260 #80144

Zdjęcia

17 marca 1998 - Warszawa, Metro Wilanowska. Do połowy lat 90. był klasycznie czerwony, jak cały rocznik 1988. Zanim stał się cały błękitny zdążył być jeszcze żółto-czerwony. To pamiątka po próbach zaistnienia PKS Piaseczno na liniach ZTM, choć ten egzemplarz akurat takiej chwały nie dostąpił.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
sierpień 2001 - Warszawa, Metro Wilanowska. Przygotowany do kursu Warszawa - Góra Kalwaria.
Autor: madve
edytor
8 stycznia 2003 - Warszawa, pętla Metro Wilanowska. Wóz przed Bralinem.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
22 marca 2007 - Warszawa, pętla Metro Wilanowska. Ikarusy serii 2xx były projektowane ręcznie w czasach, gdy o systemach komputerowych nikt nawet nie śnił. Wiązało się to ujawnieniem kilku słabych punktów konstrukcji w trakcie eksploatacji. Ponoć najgorszym miejscem były słupki bezpośrednio nad drzwiami. Poszczególne zakłady remontowe ścigały się w stosowaniu jak najlepszych technik zabezpieczania tych miejsc. Elementem wojny psychologicznej z konkurencją było umieszczanie informacji o zaimplikowanych środkach zapobiegających rdzewieniu bezpośrednio w miejscu zastosowania, zaś pozostałą część burty udostępniano dla dostawcy materiałów. Stanowiło to żywą reklamę zakładu remontowego, zapewne w zamian za mały rabat dla właściciela autobusu. Taki folklor ubiegłych dekad, o którym mało kto dziś pamięta.
Autor: ikarus
limiteredytordriver
Komentarze: 5

8 czerwca 2007 - Warszawa, ul. Puławska. Wóz po Bralinie.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: