Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tatra T4D #222 340

Detale

NazwaTatra T4D
(Tatra) /Tatra T4 (4xČKD TE 022 40kW/54HP) 26-114 [2-2-2] (1967-1986)
VIN162303
Numer zabudowy
Wyprodukowany1973
Zezłomowany2013
Modernizacje
1993Tatra T4D-MS
(DVB Dresden) /ČKD Tatra T4 (4xČKD TE 022 40kW/54HP ) 26-114 [2-2-2] (1992-1994)
Właściciele
19732006DVB Dresden
20062013Алматыэлектротранс Almatı
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19731993222 340 / DVB Dresden
19932006224 054 / DVB Dresden
200620131019 / Алматыэлектротранс Almatı

Zdjęcia

3 sierpnia 1988 - Dresden, Hauptbahnhof, 3 August 1988.
Autor: HKN
edytor
20 kwietnia 2009 - Ałma-Ata (Kazachstan), ul. Bajtursynowa. Z opinii jakie można wyczytać w internecie wynika, że każdy kolejny zakup wagonów do AA był gorszy od poprzedniego. Po wielbionych berlińskich tatrach KT4 kupiono T3, których główną wadą było to, że są krótsze, a do tego starsze. Drezdeńskie T4 okazały się jeszcze większym niewypałem, bo nie dość że krótkie, to jeszcze o 30 cm węższe. A co gorsza... naszpikowane elektroniką.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: