Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


ASEA/ASJ A30B #323

Detale

NazwaASEA/ASJ A30B
(ASEA)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1949
Zezłomowany
Właściciele
19491992SSLidJ Stockholm
1992SL Stockholm
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1949199218 / SSLidJ Stockholm
1992323 / SL Stockholm
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
Veolia Stockholm
Inne informacje
1949 ASEA/ASJ A24B - SSLIdJ #18
1992 Hammarby A30B - SL #323
323 `Neptunus`

Zdjęcia

4 marca 2009 - Zgodnie z postanowieniem napisanym ponad rok temu w komentarzu pod pewnym zdjęciem Strasznego, ruszyłem się do przystanku Torsvik, pierwszego na wyspie Lidingö (i w ogóle pierwszego na trasie, nie licząc stacji początkowej). Bardzo miłe miejce z widokiem na wschodnie wybrzeże centrum stolicy.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 5

23 kwietnia 2009 - Sztokholm/Lidingö, Larsberg. Jak mógłbym nie odwiedzić tej linii będąc w stolicy? Udałem się tam rankiem drugiego dnia wypadu, od razu po opuszczeniu hostelu i przywitaniu się z miejskimi szczurami. Niestety był taki typowo poranno-wiosenny mróz a ja w cienkiej kurtce, częstotliwość tramwaju o tej porze to 20 minut...
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 3

12 maja 2013 - Stockholm`s Lidingobanan`s L21 rail section between Torsvik and Baggeby stations with an amazing light rail springtimelandscape and rocks.. Month left until it will be closed to be recostrued, and these old lightrail cars - scrapped.
Autor: KPaiken

18 czerwca 2013 - Lidingö, Gåshaga brygga. Skład wagon silnikowy+doczepa wjeżdża na przystanek końcowy, oddany do użytku w 2001 roku. W tle widać podnoszące się szlabany, identyczne jak na kolei. Tuż za nimi znajduje się przystanek Gåshaga, który przy okazji rozpoczętej właśnie modernizacji zostanie zlikwidowany, a kolejny przystanek Taludden przeniesiony nieco na wschód. Za jakieś półtora roku linia zostanie otwarta na nowo, obsługiwana nowoczesnym taborem, dla którego powstanie nowa hala koło przystanku AGA.
Autor: Cyklisten
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: