marzec 1995 - Warszawa, ul. Jastrzębowskiego. Przystanek Metro Stokłosy 02 w starej lokalizacji przed skrzyżowaniem z nieistniejącą jeszcze al. KEN. Chełmska solówka zabiera pasażerów w podróż do Śródmieścia i na Muranów. W otwartych drzwiach można podziwiać upór stołecznych warsztatów w poprawianiu węgierskiej konstrukcji - przecież na białych schodkach od razu widać brud i rdzę, lepsze są czarne. Za to czarne poręcze lepiej pomalować na kremowo (ale nie te w drzwiach).Warszawa, ul. Jastrzębowskiego. Przystanek Metro Stokłosy 02 w starej lokalizacji przed skrzyżowaniem z nieistniejącą jeszcze al. KEN. Chełmska solówka zabiera pasażerów w podróż do Śródmieścia i na Muranów. W otwartych drzwiach można podziwiać upór stołecznych warsztatów w poprawianiu węgierskiej konstrukcji - przecież na białych schodkach od razu widać brud i rdzę, lepsze są czarne. Za to czarne poręcze lepiej pomalować na kremowo (ale nie te w drzwiach). Autor: Nodzyk
Komentarze: 1
sierpień 1997 - Warszawa, pl. Bankowy. Wyremontowana dopiero co solówka obsługuje linię 166 która niebawem zniknie z ulic Warszawy. Powyższe wcielenie numeru 166 zostało uruchomione w 1967 w zamian za linię tramwajową 16 łączącą wówczas Koło przez Pl. Bankowy z Centrum i przez Gagarina, Czerniakowską do Sadyby. Zapewniła komunikację nowych osiedli mieszkaniowych Młynów z Centrum i dalej Książęcą na Solec. Będąca za PRL silną linią mającą nawet swojego dubla 366 w latach 90. podupadła, że 1.09.1997 została zastąpiona dwoma innymi wydłużonymi liniami - 119 które przejęło odcinek na Młynów i 171 (ex 407 exex366) które pojechało na Torwar.Warszawa, pl. Bankowy. Wyremontowana dopiero co solówka obsługuje linię 166 która niebawem zniknie z ulic Warszawy. Powyższe wcielenie numeru 166 zostało uruchomione w 1967 w zamian za linię tramwajową 16 łączącą wówczas Koło przez Pl. Bankowy z Centrum i przez Gagarina, Czerniakowską do Sadyby. Zapewniła komunikację nowych osiedli mieszkaniowych Młynów z Centrum i dalej Książęcą na Solec. Będąca za PRL silną linią mającą nawet swojego dubla 366 w latach 90. podupadła, że 1.09.1997 została zastąpiona dwoma innymi wydłużonymi liniami - 119 które przejęło odcinek na Młynów i 171 (ex 407 exex366) które pojechało na Torwar. Autor: Kelly
marzec 2003 - Warszawa, zajezdnia R-9 "Chełmska". Szpaler lawarowych solówek, a w tle Maniki prawie nówki.Warszawa, zajezdnia R-9 \"Chełmska\". Szpaler lawarowych solówek, a w tle Maniki prawie nówki. Autor: zadzior
Komentarze: 2
1 listopada 2006 - Warszawa, pl. Narutowicza.Warszawa, pl. Narutowicza. Autor: przejk
Komentarze: 4
8 lutego 2007 - Warszawa, ul. Mickiewicza.Warszawa, ul. Mickiewicza. Autor: empi
5 kwietnia 2007 - Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia za skrzyżowaniem z Wolską. Przyklęk temu ikarusu nie wyszedł.
Podmienione na troszkę jaśniejsze. Ale już powoli się zmierzchało, a tam akurat cień był największy.Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia za skrzyżowaniem z Wolską. Przyklęk temu ikarusu nie wyszedł.
Podmienione na troszkę jaśniejsze. Ale już powoli się zmierzchało, a tam akurat cień był największy. Autor: tomek_s
Komentarze: 4
6 kwietnia 2007 - Warszawa, ul. Mickiewicza. Tu też się pozmieniało - wiadukt został zbudowany od nowa, w tle jedzie woroniczański U15 na 524 - ktoś w ogóle pamięta o tej linii? A samo 157 było przez pewien czas matecznikiem kleszczowych solówek serii 3xy i 6xy.Warszawa, ul. Mickiewicza. Tu też się pozmieniało - wiadukt został zbudowany od nowa, w tle jedzie woroniczański U15 na 524 - ktoś w ogóle pamięta o tej linii? A samo 157 było przez pewien czas matecznikiem kleszczowych solówek serii 3xy i 6xy. Autor: JacekM