Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Jelcz M11 #15

Detale

NazwaJelcz M11
(Jelcz) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 30/100 [2-2-2] (1984-1990)
VINM1100000002353
Numer zabudowy
Wyprodukowany1988
Zezłomowany2004
Właściciele
19881989WPKM Zielona Góra
19891991MPK Nowa Sól
19911995MZK Nowa Sól
19952004PKS Nowa Sól
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19882004ZGB 630U
20042004FNW 70HJ
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19881989480 / WPKM Zielona Góra
19891989480 / MPK Nowa Sól
1989199122 / MPK Nowa Sól
1991199122 / MZK Nowa Sól
1991199515 / MZK Nowa Sól
1995199615 / PKS Nowa Sól
19962004Z80047 / PKS Nowa Sól
Inne informacje
Autobus jeździł w:
(1988-1989) WPKM Zielona Góra O/Nowa Sól.
(1989-1991) MPK Nowa Sól.
(1991-1995) MZK Nowa Sól.
(1995-2004) PPKS Nowa Sól.
(2004-2004) PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(19.04.1988) Przyjęty na stan WPKM jako Jelcz/IK M-11. Przybył z: JZS Jelcz-Laskowice.
VIN fabryczny: 0217.
Numer silnika: 100188/008.
(21.04.1988) Data pierwszej rejestracji.
Przydział:
(1988-1989) O/Nowa Sól.
(30.06.1989) Przekazany do: MPK Nowa Sól. Przekształcenie O/Nowa Sól w MPK Nowa Sól.
Przydział w MPK, MZK PPKS i PKS Sp. z o.o.:
(1989-2004) Nowa Sól.
(1995) Przekazany w użytkowanie PPKS Nowa Sól.
(1996) Zmiana numeru VIN na: M11000J0002340.
(1996) Zmiana numeru silnika, na numer: D2156HM6U100188/008.
(10.07.1996) Zakupiony przez PPKS Nowa Sól w wyniku przetargu.
(1996) Zmiana silnika, na o numerze: 160787.
(1998) Zmiana silnika, na o numerze: 100787.
(02.08.2004) Zmiana nazwy firmy na: PKS Nowa Sól Sp. z o.o.
(20.11.2004) Zmiana rejestracji: na: FNW 70HJ.
(28.12.2004) Status rejestracji: wyrejestrowany: Złomowanie.
Czerwono-biało-czerwona reklama Komfort. Z lewej 2 szyba otwierana, 3 nie (chyba też ostatnia otwierana, odczyt: 03.03.2004), (6 z lewej na pewno otwierana, odczyt: 02.11.2004).

Autobus przekazano z MZK Nowa Sól do użytkowania w PPKS Nowa Sól, a później zakupiony przez PPKS Nowa Sól poprzez przetarg nieograniczony zorganizowany przez Miasto Nowa Sól, jako likwidator MZK Nowa Sól.

Zdjęcia

15 kwietnia 2004 - Nowa Sól, dworzec PKS.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: