czerwiec 1994 - Warszawa, plac Trzech Krzyży. Lato 1994 było naprawdę gorące.Warszawa, plac Trzech Krzyży. Lato 1994 było naprawdę gorące. Autor: Nodzyk
Komentarze: 3
1 listopada 1994 - Warszawa, plac Bankowy. Zwykle na 516 kursowały solówki (przede wszystkim jelcze), a tutaj Redutowa wysłała karosowanego automata.Warszawa, plac Bankowy. Zwykle na 516 kursowały solówki (przede wszystkim jelcze), a tutaj Redutowa wysłała karosowanego automata. Autor: Nodzyk
12 sierpnia 1998 - Warszawa, ul. Emilii Plater. Przedstawiciel serii tzw. "karoserii" dynamicznie pokonuje zalane skrzyżowanie Świętokrzyskiej w Emilii Plater. Wóz był wyposażony w automatyczną skrzynie ZF 5HP500. Linia 105 kursowała wówczas na trasie Dw. Centralny - Chomiczówka.Warszawa, ul. Emilii Plater. Przedstawiciel serii tzw. "karoserii" dynamicznie pokonuje zalane skrzyżowanie Świętokrzyskiej w Emilii Plater. Wóz był wyposażony w automatyczną skrzynie ZF 5HP500. Linia 105 kursowała wówczas na trasie Dw. Centralny - Chomiczówka. Autor: Kelly
2 września 1998 - Warszawa, pętla Os. Górczewska. Czerwony automat w starym pudle obsługuję linię 408, wówczas jedną z najdłuższych łączących Jelonki (Os. Górczewska) z Rembertowem.Warszawa, pętla Os. Górczewska. Czerwony automat w starym pudle obsługuję linię 408, wówczas jedną z najdłuższych łączących Jelonki (Os. Górczewska) z Rembertowem. Autor: Kelly
wrzesień 2000 - Warszawa, plac Wilsona. Słabe już jesienne słońce oświetliło korony drzew... na autobus już go nie starczyłoWarszawa, plac Wilsona. Słabe już jesienne słońce oświetliło korony drzew... na autobus już go nie starczyło Autor: zadzior
2000 - Warszawa, Stegny. Jedyny "karosowaniec" na Redutowej i zarazem ostatni 280.26 (choć jednak automat) na tej zajezdni. Foto: Oskar Burda.Warszawa, Stegny. Jedyny \"karosowaniec\" na Redutowej i zarazem ostatni 280.26 (choć jednak automat) na tej zajezdni. Foto: Oskar Burda. Autor: zadzior
Komentarze: 5
2000 - Warszawa, Stegny. Jedyny "karosowaniec" na Redutowej i zarazem ostatni 280.26 (choć jednak automat) na tej zajezdni. Z tyłu czai się "kwadrat" 4494 obsługujący linię 119. Foto: Oskar Burda.Warszawa, Stegny. Jedyny \"karosowaniec\" na Redutowej i zarazem ostatni 280.26 (choć jednak automat) na tej zajezdni. Z tyłu czai się \"kwadrat\" 4494 obsługujący linię 119. Foto: Oskar Burda. Autor: zadzior
Komentarze: 2
23 marca 2004 - Warszawa, skrzyżowanie ulicy Okopowej i alei Solidarności. Jest to jedno z najbardziej zatłoczonych skrzyżowań, na którym tramwaje skręcają prawie we wszystkie strony. Ikarus też skręca - znajduje się na trasie objazdowej, wprowadzonej na skutek rozbiórki kamienicy przy Żelaznej, która groziła zawaleniem. Obecnie 157 już tędy nie jeździ. Kawałek dalej napotyka jednak na kolejny objazd - autobusy nie mogą bowiem przejeżdżać wiaduktem nad linią średnicową w ulicy Żelaznej. Warszawa, skrzyżowanie ulicy Okopowej i alei Solidarności. Jest to jedno z najbardziej zatłoczonych skrzyżowań, na którym tramwaje skręcają prawie we wszystkie strony. Ikarus też skręca - znajduje się na trasie objazdowej, wprowadzonej na skutek rozbiórki kamienicy przy Żelaznej, która groziła zawaleniem. Obecnie 157 już tędy nie jeździ. Kawałek dalej napotyka jednak na kolejny objazd - autobusy nie mogą bowiem przejeżdżać wiaduktem nad linią średnicową w ulicy Żelaznej. Autor: NadzórRuchu
Komentarze: 5
30 lipca 2005 - Warszawa, ulica Broniewskiego. Ikarus na linii zastępczej 201 minął właśnie pętlę tramwajową Piaski i tymczasowy przystanek autobusowy. Linia 201 została uruchomiona 30.07 w zastępstwie tramwajów, które przez miesiąc nie będą tędy kursować do Huty. Na Piaskach kończą trasę cztery linie: 2, 22, 29 i 33, a dalej można jechać kursującą co 10 minut 201. Trochę rzadko, jak na zastępstwo trzech linii tramwajowych, no ale cóż. Pierwszego dnia objazdów ludzie byli nieco zdezorientowani: czekali na tramwaj na Piaskach, wsiadali do niego i jechali wprost na pętlę. Tam lekkie zdziwienie i sprint do następnego tramwaju, który wiózł ich ... wprost na pętlę :). Rekordziści zrobili tak 4 kółka zanim poszli do linii zastępczej.Warszawa, ulica Broniewskiego. Ikarus na linii zastępczej 201 minął właśnie pętlę tramwajową Piaski i tymczasowy przystanek autobusowy. Linia 201 została uruchomiona 30.07 w zastępstwie tramwajów, które przez miesiąc nie będą tędy kursować do Huty. Na Piaskach kończą trasę cztery linie: 2, 22, 29 i 33, a dalej można jechać kursującą co 10 minut 201. Trochę rzadko, jak na zastępstwo trzech linii tramwajowych, no ale cóż. Pierwszego dnia objazdów ludzie byli nieco zdezorientowani: czekali na tramwaj na Piaskach, wsiadali do niego i jechali wprost na pętlę. Tam lekkie zdziwienie i sprint do następnego tramwaju, który wiózł ich ... wprost na pętlę :). Rekordziści zrobili tak 4 kółka zanim poszli do linii zastępczej. Autor: NadzórRuchu
Komentarze: 1
10 stycznia 2006 - Warszawa, ul. Gwiaździsta - pętla o tej samej nazwie.Warszawa, ul. Gwiaździsta - pętla o tej samej nazwie. Autor: ZaciszaniN
Komentarze: 2
1 lipca 2006 - Warszawa. ul. OkopowaWarszawa. ul. Okopowa Autor: Krystian Jacobson
Komentarze: 1
4 października 2006 - Warszawa ul.GwiaździstaWarszawa ul.Gwiaździsta Autor: Piotrek_2274
25 lutego 2007 - Warszawa, ul. Kondratowicza, skręt w ul. Łabiszyńską. Harmonijkowy automat na jedynej wówczas weekendowej brygadzie "Redutowej" na 156. Na uwagę zasługuje obłożenie kursu - teraz nie do pomyślenia. Aktualnie linia kursuje z podobną (ale głowy nie dam sobie uciąć - bo dokładnie nie pamiętam) częstotliwością, a wykorzystanie ma pozostawiające wiele do życzenia.Warszawa, ul. Kondratowicza, skręt w ul. Łabiszyńską. Harmonijkowy automat na jedynej wówczas weekendowej brygadzie \"Redutowej\" na 156. Na uwagę zasługuje obłożenie kursu - teraz nie do pomyślenia. Aktualnie linia kursuje z podobną (ale głowy nie dam sobie uciąć - bo dokładnie nie pamiętam) częstotliwością, a wykorzystanie ma pozostawiające wiele do życzenia. Autor: ZaciszaniN
Komentarze: 1
18 maja 2007 - Warszawa, wjazd na pętle Chomiczówka.Warszawa, wjazd na pętle Chomiczówka. Autor: mzk804
24 maja 2007 - Warszawa, ul. Bartnicza. Ostatnie tygodnie funkcjonowania linii obfitowały w liczne "promocje".Warszawa, ul. Bartnicza. Ostatnie tygodnie funkcjonowania linii obfitowały w liczne \"promocje\". Autor: ZaciszaniN
27 września 2007 - Warszawa, pętla Os. Górczewska. To ja też przypomnę coś ikarusowego i redutowego jednocześnie. Harmonijkowość gratis. Niestety, wtedy zdjęcia robiłem prawie wyłącznie na pętlach.Warszawa, pętla Os. Górczewska. To ja też przypomnę coś ikarusowego i redutowego jednocześnie. Harmonijkowość gratis. Niestety, wtedy zdjęcia robiłem prawie wyłącznie na pętlach. Autor: Daniel_FCB
29 maja 2008 - Warszawa, pętla Os. Górczewska. Ostał się w ostatniej dziesiątce redutowych harmonijek, pewnie z racji automatycznej skrzyni biegów i dość młodego rocznika. Warszawa, pętla Os. Górczewska. Ostał się w ostatniej dziesiątce redutowych harmonijek, pewnie z racji automatycznej skrzyni biegów i dość młodego rocznika. Autor: Dawid_2248
Komentarze: 2
30 lipca 2008 - Warszawa, pętla Wilanów. Automacik z 1993 roku jako dziwadło na 116 :)Warszawa, pętla Wilanów. Automacik z 1993 roku jako dziwadło na 116 :) Autor: Maybach
Komentarze: 8
15 października 2008 - Warszawa, ul. Wólczyńska. Linii już nie ma, autobusu również. Kilka dni po wykonaniu tego zdjęcia został odstawiony a następnie jeszcze przed końcem ubiegłego roku sprzedany.Warszawa, ul. Wólczyńska. Linii już nie ma, autobusu również. Kilka dni po wykonaniu tego zdjęcia został odstawiony a następnie jeszcze przed końcem ubiegłego roku sprzedany. Autor: Plesim