31 maja 1992 - Warszawa, ul. Findera (obecnie Pileckiego). Ostatnie chwile linii U. Od jutra zastąpi ją nowa linia 514. Przy okazji osiedla Imielin i Na Skraju podzielą się tandemem U i 505. Imielin dostał 505 które pojechało na skróty Dereniową (bez ucha przez Cynamonową), a Na Skraju dostało 514, które pojechało Cynamonową do Natolina.Warszawa, ul. Findera (obecnie Pileckiego). Ostatnie chwile linii U. Od jutra zastąpi ją nowa linia 514. Przy okazji osiedla Imielin i Na Skraju podzielą się tandemem U i 505. Imielin dostał 505 które pojechało na skróty Dereniową (bez ucha przez Cynamonową), a Na Skraju dostało 514, które pojechało Cynamonową do Natolina. Autor: Kelly
31 października 1993 - Warszawa, ul. Słomińskiego. W 1993 roku Wszystkich Świętych wypadało w poniedziałek. Już w niedzielę 31.10 uruchomiono więc 10 dodatkowych linii autobusowych i jedną tramwajową (40). Linie autobusowe nie posiadały numerów, a jedynie proste tabliczki z trasą. Opłata za przejazd wynosiła 8000 zł (dwukrotność zwykłej ceny), nie honorowano biletów miesięcznych, a do biletów ulgowych uprawnieni byli tylko studenci i kombatanci.Warszawa, ul. Słomińskiego. W 1993 roku Wszystkich Świętych wypadało w poniedziałek. Już w niedzielę 31.10 uruchomiono więc 10 dodatkowych linii autobusowych i jedną tramwajową (40). Linie autobusowe nie posiadały numerów, a jedynie proste tabliczki z trasą. Opłata za przejazd wynosiła 8000 zł (dwukrotność zwykłej ceny), nie honorowano biletów miesięcznych, a do biletów ulgowych uprawnieni byli tylko studenci i kombatanci. Autor: straszny
Komentarze: 5
10 czerwca 1998 - Warszawa, ul. Opieńki. Padliniasty Ikar przywiózł starych dziadów do Parku Kultury na relaks i po oligocenkę.Warszawa, ul. Opieńki. Padliniasty Ikar przywiózł starych dziadów do Parku Kultury na relaks i po oligocenkę. Autor: Kelly
23 marca 2000 - Warszawa, pętla Wilanowska. Padliniasty Ikar nie przeczuwa, że zostanie niebawem wysłany na odbudowę, której wykonywanie wznowione zostało potrzebą chwili. Kolejna naprawa spowoduje że pojeździ jeszcze do 2007r. Za sterami kierowca Sławek O, można go jeszcze spotkać w 8523Warszawa, pętla Wilanowska. Padliniasty Ikar nie przeczuwa, że zostanie niebawem wysłany na odbudowę, której wykonywanie wznowione zostało potrzebą chwili. Kolejna naprawa spowoduje że pojeździ jeszcze do 2007r. Za sterami kierowca Sławek O, można go jeszcze spotkać w 8523 Autor: Kelly
Komentarze: 1
19 stycznia 2001 - Warszawa, ul. Woronicza. Ikar po odbudowie wyjeżdża na E-3. Woronicza weszła na tą nietypową dla siebie linię w 09.1999 przejmując obsługę od Redutowej. Brygady rano zaczynały z Bródna, a po południu tam kończyły więc wyjeżdżały/zjeżdżały jako 524. Włączenie na Centralny realizowane było na pusto.Warszawa, ul. Woronicza. Ikar po odbudowie wyjeżdża na E-3. Woronicza weszła na tą nietypową dla siebie linię w 09.1999 przejmując obsługę od Redutowej. Brygady rano zaczynały z Bródna, a po południu tam kończyły więc wyjeżdżały/zjeżdżały jako 524. Włączenie na Centralny realizowane było na pusto. Autor: Kelly
25 sierpnia 2005 - Warszawa, Ursus-Niedźwiadek. Ikarus wyjeżdża z pętli na ul. Keniga.Warszawa, Ursus-Niedźwiadek. Ikarus wyjeżdża z pętli na ul. Keniga. Autor: madve
25 sierpnia 2005 - Warszawa, Aleje Jerozolimskie. Kraniec Stolicy ... Ikarus już ponownie w Warszawie, 200 m wcześniej jest Opacz-Kolonia.Warszawa, Aleje Jerozolimskie. Kraniec Stolicy ... Ikarus już ponownie w Warszawie, 200 m wcześniej jest Opacz-Kolonia. Autor: przejk
Komentarze: 3
29 października 2005 - Warszawa, ulica Nocznickiego. Ikarus za chwilę skręci w Wólczyńską, która doprowadzi go do Cmentarza Północnego. Normalnie ta ulica jest pusta, cicha i spokojna, po torach obok śmigają tramwaje do Huty, a jedyna linia autobusowa - 712 - pojawia się 1-2 razy na godzinę. W okolicach 1.11 wszystko się zmienia - kursują tędy trzy linie cmentarne i tworzą się duże korki. Warszawa, ulica Nocznickiego. Ikarus za chwilę skręci w Wólczyńską, która doprowadzi go do Cmentarza Północnego. Normalnie ta ulica jest pusta, cicha i spokojna, po torach obok śmigają tramwaje do Huty, a jedyna linia autobusowa - 712 - pojawia się 1-2 razy na godzinę. W okolicach 1.11 wszystko się zmienia - kursują tędy trzy linie cmentarne i tworzą się duże korki. Autor: NadzórRuchu
7 grudnia 2005 - Warszawa, ul. Miodowa.Warszawa, ul. Miodowa. Autor: ZaciszaniN
16 kwietnia 2007 - Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. Schyłkowy okres użytkowania tego wozu jako poranny dodatek na linii 186.Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. Schyłkowy okres użytkowania tego wozu jako poranny dodatek na linii 186. Autor: Plesim
24 kwietnia 2007 - Piaseczno, ul. Jana Pawła II. Jak widać, mieszkańcy Piaseczna mają do wyboru kilku przewoźników łączących ich miasto z Warszawą. Przystanek wcześniej kursuje jeszcze PKS.Piaseczno, ul. Jana Pawła II. Jak widać, mieszkańcy Piaseczna mają do wyboru kilku przewoźników łączących ich miasto z Warszawą. Przystanek wcześniej kursuje jeszcze PKS. Autor: mzk804
6 lipca 2007 - Warszawa, wjazd na pętle Metro Wilanowska.Warszawa, wjazd na pętle Metro Wilanowska. Autor: Simon