Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Hess BGGT-N2C #64

Detale

NazwaHess BGGT-N2C
(Hess) /Hess CO-BOLT 3 68-200 [1-2-2-2-2, 2-2-2-2-2]
VIN
Numer zabudowy7732-004
Wyprodukowany2007
Zezłomowany
Właściciele
2007VBZ Zürich
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200764 / VBZ Zürich

Zdjęcia

2 maja 2008 - Zurich, Hirschengraben. Od września 2007 dwuprzegubowe trolejbusy są w normalnej służbie liniowej. 24,7-metrowy trolejbus zbudowany jest w technologii CO-BOLT. Konstrukcja złożona jest z profili ze stopów aluminium, łączonych za pomocą skręcania. Do napędu zastosowano dwa trójfazowe silniki asynchroniczne o mocy 160kW każdy (łącznie daje to 320kW mocy znamionowej, w przeliczeniu na konie mechaniczne - 435KM). Mieszkańcy Zurichu nazwali go pieszczotliwie 'Longo'.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 10

2 maja 2008 - Zurich, Hirschengraben. W środku dwuprzeguba znajduje się 60 miejsc siedzących. Na potrzeby informacji pasażerskiej zamontowano do sufitu 3 ekrany LCD. Dzięki umieszczeniu silników przy osiach napędzanych, w środku nie ma ani wieży, ani amfiteatru.
Autor: Jacek Pudło
edytor
3 maja 2008 - Zürich, Central.
Autor: NadzórRuchu

25 lipca 2012 - Zurych, Hohlstrasse. Doppelgelenk kieruje się do podmiejskiej miejscowości Schlieren.
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 4

21 października 2012 - Zürich, Gessnerbrücke, Linie 31
Autor: fafax


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: