listopad 1994 - Warszawa, al. Stanów Zjednoczonych. Przystanek SASKA 01.Warszawa, al. Stanów Zjednoczonych. Przystanek SASKA 01. Autor: Nodzyk
17 sierpnia 1998 - Warszawa, Trasa Łazienkowska, przy Marszałkowskiej. Jako ciekawostę dodam że w dniu umieszczenia tego zdjęcia na fotogalegii ten busik jeździł na tej samej linii i brygadzie co na zdjęciu. Tylko niestey był troche w innych barwach Warszawa, Trasa Łazienkowska, przy Marszałkowskiej. Jako ciekawostę dodam że w dniu umieszczenia tego zdjęcia na fotogalegii ten busik jeździł na tej samej linii i brygadzie co na zdjęciu. Tylko niestey był troche w innych barwach Autor: Słavczo
24 października 2004 - Warszawa, skrzyżowanie ulic Wólczyńskiej i Arkuszowej. Ikarus z Ostrobramskiej to nieczęsty widok na linii 170, zdominowanej przez niskopodłogowce. Na tydzień przed Świętem Zmarłych ruch przy cmentarzach jest już bardzo duży, stąd na kilku liniach pojawiły się brygady zasilające - na 170 wyjechało 8 krótkich Ikarusów z Ostrobramskiej, a ten był wśród nich jedynym z ręczną skrzynią biegów. Warszawa, skrzyżowanie ulic Wólczyńskiej i Arkuszowej. Ikarus z Ostrobramskiej to nieczęsty widok na linii 170, zdominowanej przez niskopodłogowce. Na tydzień przed Świętem Zmarłych ruch przy cmentarzach jest już bardzo duży, stąd na kilku liniach pojawiły się brygady zasilające - na 170 wyjechało 8 krótkich Ikarusów z Ostrobramskiej, a ten był wśród nich jedynym z ręczną skrzynią biegów. Autor: NadzórRuchu
8 sierpnia 2006 - Warszawa, ulica Bora Komorowskiego. Jeśli się nie kupuje za często to trzeba dbać o to co się ma tymczasem przed nami największy wrak jaki wyfociłem podczas mojego pobytu w Warszawie.Warszawa, ulica Bora Komorowskiego. Jeśli się nie kupuje za często to trzeba dbać o to co się ma tymczasem przed nami największy wrak jaki wyfociłem podczas mojego pobytu w Warszawie. Autor: Tatuś Tatuś
29 października 2006 - Warszawa ,ul.Ostrobramska - zajezdnia autobusowa.Warszawa ,ul.Ostrobramska - zajezdnia autobusowa. Autor: emes
Komentarze: 1
20 lutego 2008 - Warszawa, ul. Trocka. Już parę razy go skreślano ze stanu. Przetrwał.Warszawa, ul. Trocka. Już parę razy go skreślano ze stanu. Przetrwał. Autor: ZaciszaniN
Komentarze: 2
4 lipca 2008 - Warszawa, ul. Ciołka - Ostatnio często tu bywa więc postanowiłem wykorzystać okazję.Warszawa, ul. Ciołka - Ostatnio często tu bywa więc postanowiłem wykorzystać okazję. Autor: Tymbark
3 września 2008 - Warszawa-Wesoła, ul. 1. Praskiego Pułku.Warszawa-Wesoła, ul. 1. Praskiego Pułku. Autor: ZaciszaniN
Komentarze: 1
29 maja 2009 - Warszawa, Gocław.Warszawa, Gocław. Autor: 8239
Komentarze: 2
26 czerwca 2009 - Warszawa, ulica Franciszka Hynka.Warszawa, ulica Franciszka Hynka. Autor: Michał Zaręba
22 lipca 2009 - Warszawa, Ikarus skręca z Racławickiej w Żwirki i Wigury, wjeżdżając tym samym w zatokę przystanku Rakowiec.
Około czternastokilometrowa trasa okresowej linii (kursuje tylko w dni powszednie) 301, wiedzie z pętli przy Torwarze, ulicami Gagarina, Rakowiecką, Racławicką, Hynka, na zlokalizowany na alei Krakowskiej, koło OBIaka 'terminal' Okęcie. Obsługą linii zajmują się zakłady MZA R-2 Kleszczowa i R-3 Ostrobramska. Do tej pierwszej należą niskopodłogowe, wielkopojemne brygady całodzienne 2, 3, 5 i 8 oraz dodatek 09. R-3 ma pod swoją opieką wysokie, solówkowe całki 1, 4, 6, 7 oraz szczytówki 010 i 011. Osiem całek w międzyszczycie daje częstotliwość piętnastominutową, a dojście trzech szczytówek w godzinach 6-9 i 14-18 skutkuje autobusami podjeżdżającymi na przystanki co dwanaście minut.
Mam nadzieję, że nic nie pomerdałem i przekazuje wam w miarę rzetelne informacje. Warszawa, Ikarus skręca z Racławickiej w Żwirki i Wigury, wjeżdżając tym samym w zatokę przystanku Rakowiec.
Około czternastokilometrowa trasa okresowej linii (kursuje tylko w dni powszednie) 301, wiedzie z pętli przy Torwarze, ulicami Gagarina, Rakowiecką, Racławicką, Hynka, na zlokalizowany na alei Krakowskiej, koło OBIaka 'terminal' Okęcie. Obsługą linii zajmują się zakłady MZA R-2 Kleszczowa i R-3 Ostrobramska. Do tej pierwszej należą niskopodłogowe, wielkopojemne brygady całodzienne 2, 3, 5 i 8 oraz dodatek 09. R-3 ma pod swoją opieką wysokie, solówkowe całki 1, 4, 6, 7 oraz szczytówki 010 i 011. Osiem całek w międzyszczycie daje częstotliwość piętnastominutową, a dojście trzech szczytówek w godzinach 6-9 i 14-18 skutkuje autobusami podjeżdżającymi na przystanki co dwanaście minut.
Mam nadzieję, że nic nie pomerdałem i przekazuje wam w miarę rzetelne informacje. Autor: 8239
Komentarze: 3
3 sierpnia 2009 - Warszawa, ulica Lucerny.
Wam życzę wszystkiego dobrego, a temu u góry, żeby jeszcze trochę w Nowym Roku pociągnął.Warszawa, ulica Lucerny.
Wam życzę wszystkiego dobrego, a temu u góry, żeby jeszcze trochę w Nowym Roku pociągnął. Autor: 8239
3 marca 2010 - Warszawa, Plac Konstytucji. Dzisiejsza śnieżyca do złudzenia przypominała marcową, tyle że wtedy pod obiektyw pchały się taaaakie wozy...Warszawa, Plac Konstytucji. Dzisiejsza śnieżyca do złudzenia przypominała marcową, tyle że wtedy pod obiektyw pchały się taaaakie wozy... Autor: Greg
Komentarze: 4
5 maja 2010 - Warszawa, ul. Złotej Jesieni. Popołudniowy jednokółkowy dodatek na 115 to był niemal pewnik na krótkiego lewara.Warszawa, ul. Złotej Jesieni. Popołudniowy jednokółkowy dodatek na 115 to był niemal pewnik na krótkiego lewara. Autor: Maybach
Komentarze: 1
22 czerwca 2010 - Warszawa, Dworzec Wschodni, Lubelska. Najpewniej to już naprawdę końcówka i po dostawie 16 SU10 ostatnie solówki lewary pójdą do piachu. Ten sprzęt trzyma się jeszcze w miarę w całości, w przeciwieństwie do 1243 z wibrującym wałem i zdaje się też sprzęgłem wentylatora. Nie udało mi się natomiast rozszyfrować techniki jazdy kierowcy, który startował z 3 biegu, a potem od razu wrzucał 5.Warszawa, Dworzec Wschodni, Lubelska. Najpewniej to już naprawdę końcówka i po dostawie 16 SU10 ostatnie solówki lewary pójdą do piachu. Ten sprzęt trzyma się jeszcze w miarę w całości, w przeciwieństwie do 1243 z wibrującym wałem i zdaje się też sprzęgłem wentylatora. Nie udało mi się natomiast rozszyfrować techniki jazdy kierowcy, który startował z 3 biegu, a potem od razu wrzucał 5. Autor: Jacek Pudło
Komentarze: 4
22 czerwca 2010 - Warszawa, Dworzec Wschodni, Lubelska. To co ciekawe w tym autobusie to stara Raba 018, z wypukłą (i trochę nieszczelną) pokrywą piasty i zębami. Po bokach, pod nadkolami, widocze delfiny i podstawy amortyzatorów. Most ten jest już trochę zmęczony i bardziej szumi niż wyje.Warszawa, Dworzec Wschodni, Lubelska. To co ciekawe w tym autobusie to stara Raba 018, z wypukłą (i trochę nieszczelną) pokrywą piasty i zębami. Po bokach, pod nadkolami, widocze delfiny i podstawy amortyzatorów. Most ten jest już trochę zmęczony i bardziej szumi niż wyje. Autor: Jacek Pudło
Komentarze: 2
22 czerwca 2010 - Warszawa, ul. Chrzanowskiego. "Dwanaście-czterdzieści sześć" na praskiej trylince z ciemnymi chmurami w tle, na szczytówce zakręconej 123. Wszystko inne może nie istnieć. ;)Warszawa, ul. Chrzanowskiego. \"Dwanaście-czterdzieści sześć\" na praskiej trylince z ciemnymi chmurami w tle, na szczytówce zakręconej 123. Wszystko inne może nie istnieć. ;) Autor: 8239
Komentarze: 1
28 czerwca 2010 - Warszawa, ul. Czerniakowska. Dzisiaj w promocji lewar na całce.Warszawa, ul. Czerniakowska. Dzisiaj w promocji lewar na całce. Autor: Rat
Komentarze: 3
14 października 2010 - Warszawa, ul. Nakielska - drugi plac zakładu "Redutowa". Kto jeszcze kilka lat temu by pomyślał, że automaty będą szły łeb w łeb z lewarami pod względem kasacji. A jednak. Z krótkich lewarów został jeden (#1205), z przegubowych kilkanaście, a dostawa nowych MANów zbiera żniwo także wśród automatów (i to w większości na chodzie). Od końca wakacji poleciało ich ponad 20. Brak inwestowania w miejskie zajezdnie autobusowe (przede wszystkim rozbudowę istniejących) odbija się teraz czkawką. By sprowadzić nowe autobusy, trzeba skasować sprawne, bo nie ma miejsca. Miasto się rozrasta, a tymczasem bilans brygad wychodzi na zero.Warszawa, ul. Nakielska - drugi plac zakładu \"Redutowa\". Kto jeszcze kilka lat temu by pomyślał, że automaty będą szły łeb w łeb z lewarami pod względem kasacji. A jednak. Z krótkich lewarów został jeden (#1205), z przegubowych kilkanaście, a dostawa nowych MANów zbiera żniwo także wśród automatów (i to w większości na chodzie). Od końca wakacji poleciało ich ponad 20. Brak inwestowania w miejskie zajezdnie autobusowe (przede wszystkim rozbudowę istniejących) odbija się teraz czkawką. By sprowadzić nowe autobusy, trzeba skasować sprawne, bo nie ma miejsca. Miasto się rozrasta, a tymczasem bilans brygad wychodzi na zero. Autor: ZaciszaniN
Komentarze: 11
20 grudnia 2010 - Wola Krzysztoporska, ul. Fabryczna, złomowisko. Takiego młodego Ikarka pocięli. ;( A ikarusowe lampy już w MZA niepotrzebne?Wola Krzysztoporska, ul. Fabryczna, złomowisko. Takiego młodego Ikarka pocięli. ;( A ikarusowe lampy już w MZA niepotrzebne? Autor: Krzychu