6 lipca 1994 - Warszawa, ul. Jana Pawła Woronicza. Zjazd do zajezdni i... kolizja kilkadziesiąt metrów przed bramą zakładu. Na wysokości Zakładu Eksploatacji Tramwajów R-3 "Mokotów", zdjęcie wykonał Dariusz Kalinowski.Warszawa, ul. Jana Pawła Woronicza. Zjazd do zajezdni i... kolizja kilkadziesiąt metrów przed bramą zakładu. Na wysokości Zakładu Eksploatacji Tramwajów R-3 "Mokotów", zdjęcie wykonał Dariusz Kalinowski. Autor: zadzior
25 maja 1999 - Warszawa, pętla Wilanowska. Ikar z rocznika `89 po remoncie w `96 jest już 3 lat po remoncie a widać, że zaczyna żreć. Ten egzemplarz był słabszy, pękła krata już w 2002r. Słabe kratownice były bolączką rocznika `89, niewiele egzemplarzy okazało trwałość ale oczywiście mogła to być też wina technologii zabezpieczania podczas remontu. Okres oszczędzania wyszedł bokiem aczkolwiek remonty przed `96 były trwalsze. Wozy mogły dostać drugą szansę w 2000 kiedy wznowiono odbudowy, wówczas będące 4-5 lat po NG pojazdy mogły mieć przedłużoną żywotność a firma zachowałaby niższy współczynnik wieku. Niestety geniusze wysyłający wozy do remontu postawili na roczniki 85-87 z niewielką ilością 88 oraz dwiema sztukami `89. Od 2001 ponownie wstrzymano wykonywanie odbudów co spowodowało spory przesiew wozów tego rocznika po 2002r. Wtedy też skasowano tytułowego lewarka.Warszawa, pętla Wilanowska. Ikar z rocznika `89 po remoncie w `96 jest już 3 lat po remoncie a widać, że zaczyna żreć. Ten egzemplarz był słabszy, pękła krata już w 2002r. Słabe kratownice były bolączką rocznika `89, niewiele egzemplarzy okazało trwałość ale oczywiście mogła to być też wina technologii zabezpieczania podczas remontu. Okres oszczędzania wyszedł bokiem aczkolwiek remonty przed `96 były trwalsze. Wozy mogły dostać drugą szansę w 2000 kiedy wznowiono odbudowy, wówczas będące 4-5 lat po NG pojazdy mogły mieć przedłużoną żywotność a firma zachowałaby niższy współczynnik wieku. Niestety geniusze wysyłający wozy do remontu postawili na roczniki 85-87 z niewielką ilością 88 oraz dwiema sztukami `89. Od 2001 ponownie wstrzymano wykonywanie odbudów co spowodowało spory przesiew wozów tego rocznika po 2002r. Wtedy też skasowano tytułowego lewarka. Autor: Kelly
1 listopada 2000 - Warszawa, aleja Stanów Zjednoczonych, w pobliżu ronda Wiatraczna. W krainie lewarków :)Warszawa, aleja Stanów Zjednoczonych, w pobliżu ronda Wiatraczna. W krainie lewarków :) Autor: zadzior