Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


PCC #1010

Detale

NazwaPCC
(St. Louis)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1948
Zezłomowany
Właściciele
1948MUNI San Francisco
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19481010 / MUNI San Francisco

Zdjęcia

19 kwietnia 2007 - San Francisco, Jefferson Street i Jones Street. Jeden z trzech (obok 1007 i 1015) oryginalnych franciszkanów. 50 fotka :-)
Autor: geosunday
cenzoredytor
Komentarze: 2

11 września 2010 - San Francisco, Market Street, przystanek California Drumm. Na przystanku z antyzatoką stoi sobie dwustronny PCC, który od nowości służy temu miastu, za nim zastavil czeski trajt, a za nimi jakiś zabłąkany SUV. Za tramwajem wejście do dwupoziomowego metra, a za tym wejściem i drzewem - tramwaj linowy z California Street.
Autor: psoras

23 grudnia 2010 - San Francisco, Market St. Historia zabytkowych tramwajów w centrum SF zaczyna się w 1982 r., gdy postanowiono wykorzystać techniczne torowisko na głównej ulicy miasta (regularny ruch schowano 2 lata wcześniej pod ziemie) do "tramwajowych festiwali" czyli parad zabytkowego taboru. Te imprezy miały wówczas zrekompensować zawieszenie ruchu tramwajów linowych, spowodowane generalnym remontem ich systemu. Wkrótce jednak stwierdzono, że stare PCC też cieszą się sporą popularnością i od końca lat 80. trwały przygotowywania do uruchomienia regularnej, zabytkowej linii. Ostatecznie linia F między dzielnicą Castro a rozrywkowym nabrzeżem w dawnym porcie (Fisherman's Wharf) ruszyła w 1995 r. Powstała ona na bazie trolejbusu 8 (Castro - Embracadero) i autobusu 22 (Embracadero - Fisherman's Wharf) - obie te linie skasowano. Tu na zdjęciu widzimy akurat PCCta udającego trolejbus, poprzez podpięcie się do trolejbusowych przewodów ;-)
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: