Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Renault Agora L #003

Detale

NazwaRenault Agora L
(Renault) Renault Agora L/Renault Agora (Renault MIDR 06.20.45 F/L 186kW/253HP 9834cm3 E2) (Voith D851.3(3)) [2-2-2-0, 2-2-2-2] (1996-2001)
VINVNEPU07A100200053
Numer zabudowy
Wyprodukowany2000
Zezłomowany
Modernizacje
2011Renault Agora L / Astra
(Astra) Renault Agora L/Renault Agora [2-2-2-2]
Właściciele
20002011RATP Paris
20112019CTP Cluj-Napoca
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
200020101542
2011CJ-N 344
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200020111542 / RATP Paris
2011003 / CTP Cluj-Napoca

Zdjęcia

11 sierpnia 2007 - Paris, Quai Saint Michel x Pont au Double. Katedra Notre-Dame w tle ;)
Autor: Oliwias

Komentarze: 5

5 maja 2017 - Cluj-Napoca (România), strada Aurel Vlaicu
Autor: andrei105

13 października 2017 - Cluj-Napoca (România), piața Avram Iancu
Autor: andrei105

9 sierpnia 2018 - Cluj-Napoca, Strada Primăverii. I tu dochodzimy do najciekawszej historii. W krajach rozwijających się, w wielu miastach zmagano się z problemem jak pozyskać w szybkim tempie większą liczbę pojazdów niskopodłogowych i tym samym wymienić przestarzały tabor. Odpowiedzią był zakup pojazdów używanych. Z autobusami jest sprawa prosta, ale kilka miast podjęło się przebudowy używanych autobusów na trolejbusy. Pionierami w tym względzie były na pewno Gdynia i węgierski Szeged, ale na podobny ruch zdecydowano się również w Cluj-Napoce. W 2011 zakupionych zostało z Paryża 15 Irisbusów Agora L (roczniki 1999/2000) i w fabryce Astry zostały one konwertowane na trolejbusy. Do eksploatacji w Kluż włączono je w latach 2011-12 i nadano numery 002-004, 006, 009-010, 013-014, 016-017, 021, 025, 026, 030 i 033. Wprowadzenie tych pojazdów pozwoliło wycofać z ruchu archaiczne wozy produkcji DAC. Obecnie o tych przeróbkach można powiedzieć tyle, że wyglądają na już mocno zmęczone życiem, ale swoją rolę zapewne spełniły.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: